Kryziek Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Hallo, Is het mogelijk om in GTA SA de mod SRT3 te gebruiken en toch MTA? Ik had gelezen dat SRT3 niet samen gaat met map editors. Dus nu zat ik te denken, is het mogelijk om 2 installaties van gta sa te hebben? 1 voor SRT3 die ik dan voor SA:MP gebruik. en 1 voor MTA zodat ik toch maps kan blijven maken Is zoiets mogelijk? Reageren
vice Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik heb al maps geinstalleerd in een bepaalde map maar SA:MP toch nog in een niet-gemodde map geïnstalleerd. Dus volgens mij is zoiets wel mogelijk, maar maak dan wel een backup van een originele sa, en niet een al gemodde. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Aangezien SRT3 een texture mod is. Zou ik denken dat het wel compitable is. Anders vraag je het even op het MTA forum forum.multitheftauto.com Reageren
Sebassje Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 MTA ondersteunt: TXD, DFF, COL Voor meer modding info in MTA zie: http://wiki.multitheftauto.com/index.php?title=COL Reageren
Kryziek Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Maar is het nu mogelijk om 2 GTA's naats elkaar te hebben? 1 voor mods en 1 voor map editor? Reageren
Beagle Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ja, dat is mogelijk Reageren
Kryziek Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ja, dat is mogelijk Mooi Bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Even meedelen dat de mod werkt met MTA, SA-MP alsook SA-MP 0.3 die binnenkort uit komt. Reageren
Kryziek Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Even meedelen dat de mod werkt met MTA, SA-MP alsook SA-MP 0.3 die binnenkort uit komt. Echt? Mooi Scheeld veel een paar gig xD Reageren
Sebassje Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 SA-MP zal zo'n functie's nooit kunnen maken, omdat alle scripting SERVERSIDE is, en daarbij heeft samp geen Resources, ookniet in SAMP 0.3. Alleen MTA support resources, en is beter dan SA-MP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.