Jump to content

Pc in verbinding met LCD


rakker126

Recommended Posts

Wat voor snoer heb ik nodig om de pc te verbinden met een LCD scherm. Het is mijn bedoeling dat de gegevens die naar het scherm gestuurd worden (bijvoorbeeld een film of game die ik speel) ook op de LCD tv weergeven worden. Weet iemand hier een leuk maniertje voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus het kan eigenlijk altijd :7

Hoe kan je er alleen achter komen welke methode van toepassing is?

Kijk op je computer en op je TV of je één van de volgende stekkers kunt vinden:

s-video_PC.JPG

S-Video

dvi.jpg

DVI

1t-vga-cattx-rear.jpg

VGA

Nou kan het verschillen bij jou hoe ze eruit zien, maar van binnen zien ze er zo uit.

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

ehm, als je je pc aan de tv wilt hangen, heb je ook nog steeds de rood-geel-wit kabeltjes nodig voor geluid, als je geluid via de tv wil laten afspelen ^_^

Alleen Rood-Wit, Geel is video

En daar bestaan splitters voor, dus het probleem zie ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is geen probleem, er zitten ook van die rode gaatjes in mijn lcd, ik zal binnenkort wel even een foto plaatsen dan kunnen jullie het zien.

weet iemand trouwens een oplossing voor dit vergelijkbare dillema":

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=103886

Alvast bedankt voor de reactie :dans:

Beide hebben een DVI een S-video ingang heeft mijn pc in ieder geval wel, tv kan ik niet goed vinden. Welke kabel raden jullie mij aan wanneer ik zowel het geluid als de computer via de pc wil laten sturen?

Bedankt alvast :dans:

Net deze gevonden: http://www.allekabels.nl/HDMI-DVI-Kabels/1794/1300/HDMI---DVI-Kabel.html Moet ik dan nog wat voor het geluid hebben?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Net deze gevonden: http://www.allekabels.nl/HDMI-DVI-Kabels/1...-DVI-Kabel.html Moet ik dan nog wat voor het geluid hebben?

:Y

DVI is alleen maar beeld.

Failure. Je kan je videokaart (mits je een fatsoenlijke hebt ofcourse) aansluiten op het moederbord en dan kan je door een DVI -> HDMI converter aan te sluiten ook geluid via die HDMI aansluiting krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, helaas geen HDMI in de computer. Wat raden jullie mij nu aan om te kopen bij een winkel als allekabels.nl?

Niemand weet het :

>>> Door Thundercover: Bumpen binnen 24 uur niet nodig, berichten samengevoegd.<<<

Nu wel 24 uur :cya:

>>> Door Thundercover: Het gebruik van een modtag is verboden, evenals het doen alsof ik hier een modtag heb neergezet. Nep modtag verwijderd, check je PB's... :duh:<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...