Jump to content

Legale Norton zit te kloten. :'(


MegaPilot

Recommended Posts

Hoi jongens. :)

Sinds een paar maanden zit m'n Norton ongelofelijk te kloten. Ik moet hem elke keer als ik m'n PC opstart herinstalleren, want hij is dan weer kapot. Nu is ie weer geïnstalleerd, maar ik kan niet in m'n instellingen, als ik erop klik opent hij zo'n vage helppagina die niets anders doet dan laden. Hulp alsjeblieft? Wel ferm genaaid dat ik met m'n legale software altijd wel gekut heb, met m'n illigale software nooit een probleem..:duh:

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi jongens. :)

Sinds een paar maanden zit m'n Norton ongelofelijk te kloten. Ik moet hem elke keer als ik m'n PC opstart herinstalleren, want hij is dan weer kapot. Nu is ie weer geïnstalleerd, maar ik kan niet in m'n instellingen, als ik erop klik opent hij zo'n vage helppagina die niets anders doet dan laden. Hulp alsjeblieft? Wel ferm genaaid dat ik met m'n legale software altijd wel gekut heb, met m'n illigale software nooit een probleem..:duh:

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

AVG Free is beter, geen gek*t met serials enzo.

>>> Door Thundercover: Dat is toch geen oplossing voor zijn probleem? Hij heeft bovendien een legale versie.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent ook liever lui dan moe. :duh:

klik. Gewoon via de Nederlandse Symantec site. Daar zullen ze meer verstand ervan hebben dan wij hier op het forum. Denk dat je met hun wel een oplossing kan bedenken. :)

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Maar nu zijn ze al gesloten :puh:

Ik had niks anders verwacht.. 0_0

Edit: Problem solved! :D Laat dit topic aub met rust. PM me voor andere gegevens die je eventueel nodig zou hebben. Ik heb dus met iemand van Symantec gechat en die heeft me geholpen. :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, problem not solved. Die setup van Symantec reageert wel, maar als ie stuurprogramma's moet installeren, dan haakt ie af en zit ie gewoon te nikse, maar Norton is nog steeds niet geïnstalleerd..

Edit: Na zo'n 3 uur wachten heb ik eindelijk zo'n medewerker van Symantec in zo'n chat kunnen krijgen, een upgrade naar 2010 was voldoende. Problem solved! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...