NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb iets heel raars... Ik wilde een mod installeren, kan ik de Handling.cfg niet opslaan Ik krijg een error dat ik geen toegang heb... Ik ben admin De map is niet 'Alleen-Lezen' Heb het ook al in Notepad++ geprobeerd Kladblok werkt niet. Iemand misschien een oplossing? EDIT: Ik merk nu dat ik helemaal niks meer kan opslaan in Kladblok, Notepad++ of iets anders Bewerkt: 12 september 2009 door Zamg0d1 Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 De map is niet alleen lezen nee, toch is het normaal dat je het niet kan opslaan, zo direct op Vista. Je mag wel Administrator zijn van je computer, maar ben je er ook zeker van dat je kladblok en NotePad++ als administrator uitvoert? Zoniet, kan je het inderdaad niet opslaan. Maar dan zou je de bestanden wel op je bureaublad moeten kunnen opslaan, en dan kan je ze later weer verplaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.