stefan321 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 is halo ODST nu al uit of zo. iemand in mijn friendslist heeft de game. kan dat of is het gewoon illegaal Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Hij komt op 22 september uit in europa, 9 dagen dus. Dus ik zou niet weten hoe hij dat nu al speelt. Reageren
stefan321 Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Hij komt op 22 september uit in europa, 9 dagen dus. Dus ik zou niet weten hoe hij dat nu al speelt. ik dus ook niet daarom vraag ik het hier Reageren
Follow Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 In Frankrijk is het spel al uitgebracht voor de release. Vandaar dat veel mensen het nu ook spelen. Naast de lekking in Frankrijk is het dus spel dus ook al op internet uitgebracht. En sommige winkels rond de wereld geven het spel nu ook al eerder uit zover ik begrepen heb. Alle mensen die een illegale copy spelen van het spel worden gebanned van Xbox Live voor eeuwig. Legale cds die eerder uitgebracht zijn is wel veilig om te spelen, maar de winkel die het eerder uitbracht krijgt wel een boete van Microsoft waarschijnlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.