hippiebus Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) Ik ben bezig met een mod die Area 69 beter maakt: 1. Er Spawnen: (Klaar) 2 Hydra's 1 Hunter 1 Cargobob 1 2 Rhino's 1 Patriot 1 Barracks 2. Er is geen SAM (Klaar) 3. Er is een Saveplaats (Klaar) 4. Er Staan bewakers die je helpen: (Klaar) 12 Met M4 bij ingangen enzo 14 Met sniper (2 op elke toren) 5. Er spawnen wapens: (Klaar) Minigun, HS Rocket, Rocket, Grenade, M4, SMG, Silenced, Combat en Sniper 6. De 2 oude Hydra's zijn van de landingsbaan af (Klaar) 7. De oude Barracks, Patriot en Cargobob zijn van de landingsbaan af (Niet Klaar) 8. Je krijgt er geen wanted level (Niet klaar) 9. De poort naar het ondergrondse deel gaat open als je er voor staat (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage) 10. De Jetpackpoort is open (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage) 11. Het ventilatiegat is open (Klaar dankzij CCCode, GTAGarage) 12. Het hek naar binnen gaat open als je er voor staat (Vlak bij de kleine ingang) (Niet Klaar) 13. Het hek tussen het voertuiggedeelte en het gewone gedeelte gaat pen als je er voor staat (Niet Klaar) Het is allemaal met CLEO, en ik zoek hulp met de dingen die niet af zijn Als je wilt helpen of ideeen hebt: Laat het weten Bewerkt: 13 september 2009 door hippiebus Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Hmmz ik zou het leuker vinden als er juist meer SAM pods komen en niet dat ze worden weggehaald :V Reageren
hippiebus Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Hmmz ik zou het leuker vinden als er juist meer SAM pods komen en niet dat ze worden weggehaald :V Maar dan kan je er niet makkelijk landen en opstijgen. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 dat is juist leuk. ik ga er naartoe om die rakketen te ontwijken Reageren
hippiebus Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 dat is juist leuk. ik ga er naartoe om die rakketen te ontwijken Oh ja, elk onderdeel heeft een apart bestand, als je iets niet wilt (Sams uitgezet bijvoorbeeld) Kan je hem gewoon niet in je CLEO folder zetten, Maar als je een eigen basis hebt ga je toch ook niet iets neerzetten dat op je eigen vliegtuigen schiet Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Op zich wel een leuk idee, maar enorm onhandig die meerdere scripts, vooral als je bedenkt dat cleo bugs gaat veroorzaken als er teveel scripts worden uitgevoert tegelijk, dit komt(gellof ik) doordat variables zoals 3@ meerdere keren in een script staan, het is dus, voor het spel zelf, mss voor jou en voor de speler dus makkelijk om het in 1 script te doen. Als je mensen wilt dat ze het kunnen aanpassen stop je de source code erbij met daarbij uitleg hoe functies te veranderen. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Gaat deze nog verdergemaakt worden ? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Gaat deze nog verdergemaakt worden ? Ik denk het niet, aangezien de laatste reacties ruim 3 maanden geleden is. Reageren
hippiebus Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Gaat deze nog verdergemaakt worden ? als je wilt kan ik nog hem wel even uploaden hoor, punt 8 is dan ook klaar Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Gaat deze nog verdergemaakt worden ? als je wilt kan ik nog hem wel even uploaden hoor, punt 8 is dan ook klaar Upload hem maar, ik wil hem graag testen Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Gaat deze nog verdergemaakt worden ? als je wilt kan ik nog hem wel even uploaden hoor, punt 8 is dan ook klaar Nogmaals, je mag hem uploaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.