dropje1989 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Hej, als ik san andreas opstart krijg ik van die filmpje van rockstar en nvidea enzo. Nu kan ik die van rockstar zo wegklikken met esc, maar die van nvidia kan ik niet wegklikken is er mischien een manier om die voor altijd weg te krijgen? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Omg, je kan toch wel 5 seconden wachten totdat die plaatjes weg zijn? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 (bewerkt) Omg, je kan toch wel 5 seconden wachten totdat die plaatjes weg zijn? :huh: IDD, maar elke seconde teld Bewerkt: 9 juni 2005 door dropje1989 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robert Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 beetje onzinnige topic maar goed probeer het eens met je muis of spatie balk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 beetje onzinnige topic maar goed probeer het eens met je muis of spatie balk Werkt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robert Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 o bij mij wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Niet bij de NVidia advertisement toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 o bij mij wel Dat kan niet eens.. Ik heb eerst 30x mn toetsenbord tegen de muur gegooit, kijken of het dan wel wil. Ook niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 o bij mij wel Dat kan niet eens.. Ik heb eerst 30x mn toetsenbord tegen de muur gegooit, kijken of het dan wel wil. Ook niet.. Ja tuurlijk MClaw, dan is je toetsenbord nu kapot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 o bij mij wel Dat kan niet eens.. Ik heb eerst 30x mn toetsenbord tegen de muur gegooit, kijken of het dan wel wil. Ook niet.. Sonde voor die 3 seconde wachtten :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 o bij mij wel Dat kan niet eens.. Ik heb eerst 30x mn toetsenbord tegen de muur gegooit, kijken of het dan wel wil. Ook niet.. Ja tuurlijk MClaw, dan is je toetsenbord nu kapot. Erm, dat was sarcastisch :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.