Jump to content

[REL] ©Yotta Website maker


Ophion

Recommended Posts

©Yotta website maker v1.0!

Welkom bij mijn eerste release van mijn flash Content Management System!

Dit is een website dat je (op de layout na) alles kan aanpassen!

Je kan de pagina titel veranderen en de text op de pagina!

Ik ga dit verder ontwikkelen zodat er steeds meer dingen bij komen!

Zie hier het voorbeeld: >>KLIK<<!

>>> Door Thundercover: De reclametekst verwijderd. Je mag je eigen werk showen, maar geen reclame maken.<<<

Bewerkt: door Ophion
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet goed wat je bedoelt met "mijn gratis web maker" of zo, maar ik wil wel een gratis website..

En lijkt me wel leuk dat iedereen de site kan aanpassen, alleen zal de site denk ik snel volstaan met allemaal spam enz. (denk ik toch).

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een mgelijkheid maken dat je vet cursief en onderstreept en zo kan typen. Misschien ook afbeeldingen kunnen plaatsen (weet niet of dat al werkt, nog niet getest). En misschien om, wanneer je ingelogd bent dat dan in een klein menu'tje dat opent aan de linkerkant van je scherm ofzo, daar heb je toch een lege ruimte.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een mgelijkheid maken dat je vet cursief en onderstreept en zo kan typen. Misschien ook afbeeldingen kunnen plaatsen (weet niet of dat al werkt, nog niet getest). En misschien om, wanneer je ingelogd bent dat dan in een klein menu'tje dat opent aan de linkerkant van je scherm ofzo, daar heb je toch een lege ruimte.

Ik ga aan dat cursief en vetgedrukt typen werken!

Dit zal (als alles goed gaat) in de volgende versie komen!

Afbeeldingen plaatsen is nog een probleem. Ik moet nog even kijken hoe ik dit ga doen en kan nog niet in de volgende versie komen te staan.

En over dat kleine menu'tje... Wat moet daar zoals in komen te staan?

Groetjes,

Jeroen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bv. al de 'knopjes' van B en I (en U misschien), en dan ook een tabje 'opties' of zo, waar je je wachtwoord kan wijzigen. En misschien ook 'nieuwe pagina' of zo, voor als het ooit mogelijk zou worden om nog een extra "pagina" toe te voegen, zulke dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, alleen beter om het misschien in Javascript te maken aangezien Javascript in ieder modern browser wordt ondersteunt, het nadeel van flash is dat je het speciaal moet installeren maar het ziet er top uit! Nog een kleine tip hernoem de pagina naar "Home" in plaats van "Untitled Document"!

Nice job!

Link to comment
Delen op andere websites

Merendeel van de mensen hebben Flash.

Met Flash kun je veel en veel meer mooiere dingen maken dan met Javascript.

Nieuwe update: >KLIK<

Aan Thundercover (omdat je dit toch wel controleert :puh::P:P) :

Linkje is geen reclame maar om te showen, en dat mag als ik uw mod-tag las in de eerste post ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad met flash kun je veel mooiere dingen dan met javascript... dat komt omdat javascript geen opmaak-taal is XD .

Even snel afwegen...

Flash voordelen:

- mooiere website / leukere effecten

- betere bescherming mogelijk tegen kopieren (volgens mij)

Flash nadelen:

- gewone browser-functies worden amper ondersteund (dan heb ik het over o.a. het rechts-klik-menu en muisgebaren)

- het moet passen; jouw flash-app. past niet op mijn scherm (scherm te groot / app. te klein)

- flash wordt lang niet overal ondersteund. Alleen op windows wordt het volledig ondersteund volgens mij.

Je zult merken dat de meeste scripters toch echt een voorkeur hebben voor html e.a., en designers eerder flash gebruiken... Scripters zijn over het algemeen ook meer functioneel ingesteld, en designers meer ingesteld op een mooie layout (logischerwijs). Hieruit kun je opmaken dat ik ben een scripter ben ;) .

Ohja, dit staat niet echt heel professioneel:

"*49 spaties*Yotta© website creator v2.0!"

Verder denk ik niet dat je op dit moment veel animo zal ontvangen van mensen om het te gebruiken.. er is nog veel te doen ;) .

Dit berichtje moest ik gewoon even plaatsen, of je er wat mee doet is jouw keuze.

Succes.

Bewerkt: door marcootje
Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, als je dit zo ziet staan:

"Koop nu een website dat je volledig aan kan passen!

Verander kleur, maak je text vetgedrukt/schuin/onderstreept!"

Een website aanpassen is meer dan kleur veranderen en wat dikjes/schuin of onderstreept weergeven.

Ik zou geen website kopen waar ik alleen dat mee kan ;) .

Een zogenaamde simpele website bevat meestal de standaard html-dingen:

- layout

- plaatjes

- links

- kopjes; dus lettergrootte

- kleur/vet/schuin/onderstreept

- eigen content, ook qua pagina-indeling

- etc.

Ook op de website zelf moet je nog heel wat inhoud bijplaatsen, het is nu zo... leeg :puh: .

Als ik trouwens een keer op ubuntu zit zal ik eens kijken in hoeverre je site werkt.

ohja:

je weet dat een flash-website NIET indexeerbaar is door google e.a. he? ;)

Bewerkt: door marcootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu op ubuntu, en dat ziet er opeens heel anders uit :puh: .

Verschillen:

- de balk bovenaan komt steeds opnieuw, om en om 2 balken: login-balk en 'access granted'

- het vogeltje begint steeds opnieuw met 'vliegen'

- er staan heel veel 'laden'-plaatjes, maar er wordt niets geladen

- links-boven staat een 'drag'-schermpje met in het wit 4 vierkantjes en 1 brede rechthoek (hoort er denk ik alleen te staan als je ingelogd bent)

- rechts daarvan staan wat uitklap-veldjes (die er denk ik in horen te staan)

- nog heel veel vage buttons (grijs en blauw, hoeken zijn rond)

- nog wat witte vlakken in het content-gedeelte

Dit wisselt elkaar af in 2 beelden. Het is dus een soort kleine disco hier :puh: .

Ik heb 2 screenshots bijgevoegd van hoe het er uit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...