Think Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (Veel) mensen hebben flash ook uitgeschakeld ivm met de reclames enz. + niet iedereen heeft flash. Reageren
marcootje Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Heb je de goede flash versie?>KLIK< Dit zal jouw probleem vast ook wel zijn en anders hoor ik het graag Ik kan in ieder geval niets doen aan dit probleem, en denk dat het aan jouw software ligt. Oh dat zou ook kunnen. Echter is het dus wel verstandig om je website / software zo te maken dat het ook daadwerkelijk werkt voor je doelgroep. Ik zal de volgende keer eens kijken naar mijn flash-versie, en zo nodig een update plaatsen. Bedankt voor de tip . (Veel) mensen hebben flash ook uitgeschakeld ivm met de reclames enz. + niet iedereen heeft flash. Je kunt reclames ook uitschakelen zonder flash uit te schakelen... Sommige mensen zullen dit inderdaad niet door hebben, maar flash hoeft er niet per se voor uitgeschakeld te worden. >>> Door Thundercover: Zolang je de reclames op GTAforum.nl maar laat staan. <<< Reageren
vice Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Mijn website laad niet, ik zie allemaan 'rondjes' en verder gebeurt er niets. Reageren
Ophion Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Kan kloppen, weet nu de oplossing en zal vanavond nog opgelost zijn. Excuses voor het ongemak Reageren
gta-pilot Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Heb je de goede flash versie?>KLIK< Dit zal jouw probleem vast ook wel zijn en anders hoor ik het graag Ik kan in ieder geval niets doen aan dit probleem, en denk dat het aan jouw software ligt. Oh dat zou ook kunnen. Echter is het dus wel verstandig om je website / software zo te maken dat het ook daadwerkelijk werkt voor je doelgroep. Ik zal de volgende keer eens kijken naar mijn flash-versie, en zo nodig een update plaatsen. Bedankt voor de tip . (Veel) mensen hebben flash ook uitgeschakeld ivm met de reclames enz. + niet iedereen heeft flash. Je kunt reclames ook uitschakelen zonder flash uit te schakelen... Sommige mensen zullen dit inderdaad niet door hebben, maar flash hoeft er niet per se voor uitgeschakeld te worden. >>> Door Thundercover: Zolang je de reclames op GTAforum.nl maar laat staan. <<< Of anders? :V >>> Door Thundercover: Zie de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan. Maar dat lijkt me verder niet van toepassing in dit topic.<<< Reageren
marcootje Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 ik heb een Macromedia Flash Plugin (volgens mij versie 9) en Adobe Flash Plugin 10. Beide worden automatisch geupdate, dus het zijn waarschijnlijk de laatste versies . Reageren
Ophion Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Dan zou je even moeten googelen aangezien ik niet veel kon vinden op internet over mensen met problemen over flash websites (na dat flash correct is geinstalleerd), maar er zijn wel problemen over het correct installeren van Flash op Ubuntu. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.