viccie211 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) Ik heb de knight rider mod v0.2b gedownload en geinstalleerd(precies zoals in de readme stond). Alleen als ik dan SA op start en ik kies new game/load game gaat ie wel laden maar als ik dan in het spel zou moeten komen wanneer ie klaar is geeft ie zo'n melding dat er een fouten rapport is opgestelt en of ik dat wil verzenden naar microsoft. Sa doet het normaal wel gewoon(bijv. op mijn clean install) en ik speel het op XP service pack 3. Kunnen jullie me misschien helpen? alvast bedankt, viccie211 PS. sorry ik had het in modding hulp moeten plaatsen wil een moderator het misschien naar de goede plaats verzetten? Dankje Bewerkt: 13 september 2009 door viccie211 Reageren
Beagle Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Weet je zeker dat je niet San Andreas versie 2 hebt? Met deze versie kan je niet modden, kijk hier om dit op te lossen Reageren
viccie211 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Nee dat weet ik heel zeker want waarom zou m'n gravity gun het dan ook doen? Reageren
CJ_bob Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Jij hebt het over de Knight Rider mod voor SA van Knigth Industries Modding. Maar de makers zijn gestopt met het maken van de mod en er wordt geen ondersteuning meer voor verleend, als je heel even wacht kan je de nieuwe Knight Research mod instaleren. Deze komt heel snel uit. Ik werk namelijk zelf aan die mod. Ik weet niet of je hier een link naar een website mag maken, dus verander het maar als het niet mag, maar dit is de website van de mod: http://knightresearchmdt.comxa.com. Reageren
viccie211 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Maar als ik hem dus download doet hij het niet meer omdat zij er niet aan werken?? Reageren
CJ_bob Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Bij de meeste mensen werkt hij gewoon, maar wat ik adviseer is de SA te verwijderen, en opnieuwe te instaleren zonder andere mods, en verwijder dan de hele GTA SA map in C:\Program Files\Rockstar Games, en instaleer het spel opnieuw en de mods, zonder andre mods. Reageren
DarthSidious Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Jij hebt het over de Knight Rider mod voor SA van Knigth Industries Modding. Maar de makers zijn gestopt met het maken van de mod en er wordt geen ondersteuning meer voor verleend, als je heel even wacht kan je de nieuwe Knight Research mod instaleren. Deze komt heel snel uit. Ik werk namelijk zelf aan die mod. Ik weet niet of je hier een link naar een website mag maken, dus verander het maar als het niet mag, maar dit is de website van de mod: http://knightresearchmdt.comxa.com. Die link die je hier hebt geplaats werkt niet, het enige waar ik terecht kom is een soort site waar je geloof ik een domein-naam kan maken...Hoe zit dat en wat is dat voor soort KR-MOD waar je aan werkt ? Bewerkt: 24 oktober 2009 door DarthSidious Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.