Axelectric_ Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik ben nu met map editor een paar gebouwen aan het neerzetten, maar mijn vraag is hoe je er een marker voor kan zetten, zodat je binnen in het gebouw kan? (Met een zelf gemaakte interior) Kan je daar dan ook een wachtwoord op zetten? Reageren
hippiebus Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik ben nu met map editor een paar gebouwen aan het neerzetten, maar mijn vraag is hoe je er een marker voor kan zetten, zodat je binnen in het gebouw kan? (Met een zelf gemaakte interior) Kan je daar dan ook een wachtwoord op zetten? Dat kan met CLEO (Ik heb geen idee of het ook met Map Editor gaat) En wat bedoel je met een wachtwoord? PS: dit hoort eigenlijk in het modding gedeelte Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik ben nu met map editor een paar gebouwen aan het neerzetten, maar mijn vraag is hoe je er een marker voor kan zetten, zodat je binnen in het gebouw kan? (Met een zelf gemaakte interior) Kan je daar dan ook een wachtwoord op zetten? Dat kan met CLEO (Ik heb geen idee of het ook met Map Editor gaat) En wat bedoel je met een wachtwoord? PS: dit hoort eigenlijk in het modding gedeelte Kan je aub uitleggen hoe het met cleo moet gebeuren? En met wachtwoord bedoel ik: Als je in de marker stapt dat je een wachtwoord moet geven om in het gebouw te gaan... Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Vragen met betrekking tot CLEO/SCM modificaties horen in Modding Fora -> SCM Modding-forum thuis, daarom verplaatst. Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Je kan met Cleo of SCM een checkpoint plaatsen dat van een wachtwoord invoeren is al wat moeilijker. Je kan ook natuurlijk een enex gebuiken en dan checken of hij in het interieur is en mss terug spawnen tot die een wachtwoord invuldde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.