Jochemd Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Hoi, Ik zoek ene programma om autonamen te veranderen in GTA San Andreas. Ik heb al gezocht op GTA Texter, maar dan kreeg ik alleen resultaten voor GTA Vice City en GTA3 Reageren
.Senne Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 http://www.thegtaplace.com/downloads/f568-...-gxt-editor-1-3 GXT editor heet de tool, en je kan er de american.gxt (of andere taal) in languages mee aanpassen. Reageren
Jochemd Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Nu wil ik een autonaam aanpassen, zodat ik een andere naam te zien krijg als ik in die auto ga zitten. Wat moet ik precies intypen als ik bijv. de Hotring Racer aan wil passen? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) 1.Open GXT editor 2. Klik in de bovenste balk op file -> open. Zoek american.gxt op. Deze staat in Deze Computer -> Lokaal Station (C:) -> Program Files -> Rockstar Games -> Gta San Andreas -> Text. 3. Je hebt nu de american.gxt geopend. Klik in het schermpje linksboven op MAIN 4. Klik op value 5. Nu Heb je alles op alfabetische volgorde staan, scroll naar de h waar Hotring staat, als het goed is staan er 3, welke de naam van de hotring is zou je moeten gokken, want dat weet ik ook niet Ik denk dat het de eerste is. 6. Verander nu in het grote witte vlak de naam, en druk weer in de bovenste balk op file, en dan op save as en sla hem op over de orginele american.gxt. Maak wel een BACKUP! Succes, zo heb ik het gedaan Als je die backup vergeet, heb ik altijd nog een backup Bewerkt: 12 september 2009 door _Night-Men_ Reageren
ladderboi Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 1.Open GXT editor2. Klik in de bovenste balk op file -> open. Zoek american.gxt op. Deze staat in Deze Computer -> Lokaal Station (C:) -> Program Files -> Rockstar Games -> Gta San Andreas -> Text. 3. Je hebt nu de american.gxt geopend. Klik in het schermpje linksboven op MAIN 4. Klik op value 5. Nu Heb je alles op alfabetische volgorde staan, scroll naar de h waar Hotring staat, als het goed is staan er 3, welke de naam van de hotring is zou je moeten gokken, want dat weet ik ook niet Ik denk dat het de eerste is. 6. Verander nu in het grote witte vlak de naam, en druk weer in de bovenste balk op file, en dan op save as en sla hem op over de orginele american.gxt. Maak wel een BACKUP! Succes, zo heb ik het gedaan Als je die backup vergeet, heb ik altijd nog een backup Heey ik ging het proberen maar was vergeten BACKUP te maken Wil je mischien jou american sturen? Heel erg bedankt Gr dennis Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ik heb hem gestuurd in PM Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Hoi, Ik zoek ene programma om autonamen te veranderen in GTA San Andreas. Ik heb al gezocht op GTA Texter, maar dan kreeg ik alleen resultaten voor GTA Vice City en GTA3 De texten in GTA SA aanpassen is erg makkelijk, daar bedoel ik mee de namen van auto's enzo. Dat kan met GXT editor maar zelf gebruik ik Ultimate editor. Je zoekt de auto op die je wilt veranderen, je veranderd de naam save in american.gxt en klaar! Reageren
Puma Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 De texten in GTA SA aanpassen is erg makkelijk, daar bedoel ik mee de namen van auto's enzo.Dat kan met GXT editor maar zelf gebruik ik Ultimate editor. Je zoekt de auto op die je wilt veranderen, je veranderd de naam save in american.gxt en klaar! Herhalen is ook een kunst . Handig om te weten, is misschien dat je met Ctrl+F in één keer het gezochte kan vinden. Wanneer je deze toetsencombinatie indrukt, verschijnt er een schermpje, waarin je het stukje tekst kunt typen om 't vervolgens op te zoeken. Zo kun je bijna alle teksten in SA veranderen: teksten van het menu, ondertitels, namen van voertuigen en meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.