gtaghetto Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Geplaatst: 9 juni 2005 (bewerkt) hoe kan ik eigen steden maken voor vice ongeveer net als grand tani islands. ik weet niet welke progjes je daarvoor nodig hebt. ik heb al met een prog een stad gemaakt maar ik zou het graag als een mod voor vice city hebben zodat ik het ook met jullie enzo kan delen. A.U.B. help mijn dank is zeeeeer groot. Bewerkt: 9 juni 2005 door gtaghetto Reageren
peter99 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 1.moomapper 2.b.v sketchup of zmodeler 3.(voor het water nivau) watereditor 4.een hoop geduld 5.suc6 Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 En dan mis je er nog en heel hoop: zoals o.a: notepad: om allerlei config files aan te passen COL-maker: om cols coor je objecten te maken COL-editor: om die cols verder te bewerken Path-maker: om mensen en auto's te laten rijden Mission-builder: om de scm aan te passen voor jouw stand En zo kan ik nog wel even doorgaan. het beste advies wat ik je kan geven, is ga eerst eens meewerken aan b.v.GTI en leer op die manier wat er nodig is om models in VC te brengen. aarna kun je je kennis uitbreiden tot de andere dingen die je moet doen. Reageren
gtaghetto Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 ik heb moomapper en wat kan ik daarmee doen? Reageren
Aad Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Met moomapper kan je bestaande objecten verplaatsen en of kopieren en ergens anders plaatsen dus gewoon maps maken met bestaande Ingame objecten. Reageren
Goofy Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 zelf een hele stad maken duurt een beetje lang (heel lang) wat je wel kan doen is een soort van iets er bij makne zoals een klein eilandje of iets op legen plekken bouwen dat is sneller klaar Reageren
gtaghetto Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 ik heb een hele kleine stadje gemaakt niet groot twee keer vice beach Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 ik heb een hele kleine stadje gemaakt niet groot twee keer vice beach Met jou ervaring is dit geloof ik onmogenlijk <_< Waarom leer je niet wat modellen en ga je wat kleine dingen doen, en join je Grand Tani Islands ?, Daarna ben je vast wel berijd om een eigen (kleine) stad er bij te maken. P.S is de vraag "wat moet ik doen om een stad te maken" er groot... aangezien dit niet in een bericht kan worden uitgelegt, check de master tutorial list voor vragen en dan beantworden we graag je vragen als je die hebt . Reageren
Jarno Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Ik ben het met je eens Bradley. Heb je een screen gtaghetto? Reageren
gtaghetto Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 ja ik heb een paar screens ik zelf vind ze niet zo mooi ik ben pas begonnen. ik ga ze uploaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.