Jump to content

Ik mis een bestand


FrankDangerz

Recommended Posts

Hey,

ik heb laats even iets proberen te fixen met de save games,

en toen ben ik in de fout gegaan :7

Ik heb namelijk script.img < < zoiets? .... die heb ik verwijderd. ( data > script )

Vraag niet waarom :puh:

maar, die ben ik kwijt dus, en nu kan ik niet meer spelen, hij komt wel in het menu.. en dan klik ik

op mijn game die ik gesaved heb, dan krijg je dat laad balkje met die plaatjes, en dan blijft het zwart beeld.

Kan niet ctrl alt deleted, en ook niet iets anders, ik moet de PC dan gewoon uitdoen.

maar ik zoek dus nu de passende script.img ding, om te downloaden,

Ik heb al even rondgekenen op het forum.. en toen ben ik script.img voor V1 en voor V2 tegengekomen..

allebij geprobeerd.. maar ik kan ze niet uitpakken met WINRAR.. want dan geeft ie foutmelding.. iets met beschadigt ofzo..

Hoe kan ik script.img weer terugkrijgen?

Sorry mensen, maar het probleem is opgelost... toen ik dit poste vond ik het naar 20 minuten al..

ik had daarvoor al wel lang gezocht hoor...

maar er is nog een probleem. ik heb een savegame gedownload, en als ik hem wil laden dan krijg ik een error.

Met raport verzenden of rapport niet verzenden.... hoe verhelp ik dat?

dank _O_ ( onduidelijk ? vraag :puh: )

Bewerkt: door FrankDangerz
Link to comment
Delen op andere websites

maar er is nog een probleem. ik heb een savegame gedownload, en als ik hem wil laden dan krijg ik een error.

Met raport verzenden of rapport niet verzenden.... hoe verhelp ik dat?

Dat komt doordat er meerdere versies van GTA: San Andreas zijn. Jij hebt waarschijnlijk een savegame van de verkeerde versie gedownload.

Om te kijken welke versie je hebt, ga naar je GTA: San Andreas-map. Open in de volgende volgorde de mappen 'data' -> 'script' en kijk naar de grootte van het bestand 'script.img'. De grootte van dat bestand bepaalt je versie:

Grootte Versie
568 KB V1
562 KB V2

In de downloaddatabase kun je bij de savegames van GTA: San Andreas op de PC zien welke versie de savegame is. Download savegames van de versie die je hierboven bepaald hebt.

Overigens, het is altijd opletten welke 'script.img' je gedownload hebt: als je een van de andere versie hebt gedownload, werken je savegames niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje voor je reactie..

Ik heb V1 want mijn script is 568 kb

..

ik heb in de downloade base 100 % save game voor V1 gedownload.

De leesmij gelezen.. en gedaan wat er stond.

maar nog steeds..

als ik de savegame heb aangeklikt.. en het laden is voltooid.. dan sluit het spel af met dezelfde error. :N

??

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je een afwijkende 'main.scm' van de 'script.img', daarmee bedoel ik te zeggen dat je een V2 'main.scm' en een V1 'script.img' hebt. Wat ik je aanraad, is om een V2 'script.img' te downloaden, dan zouden je oude savegames in principe ook weer moeten werken (maar de savegame die je net gedownload hebt, weer niet); ik laat je echter vrij in die keuze. Kies maar welke versie je wilt hebben:

V1 Files

V2 Files

Pakketje uitpakken met WinRAR en plakken in 'data' -> 'script'. Download vervolgens savegames van die versie.

@ hieronder: Bedankt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...