Jump to content

MTA race editor,


propje400

Recommended Posts

Hoi, ik heb MTA race editor, niet de nieuwste, want die vind ik niet fijn, maar als ik rond de 200 a 300 objects heb, en ik wil een nieuw object plaatsen, zie ik hem niet, als ik hem dan toch neerzet, en naar het object scherm ga, om een andere te kiezen, en dan die kies, staat die andere er wel in een keer, maar als ik de map save, en hem convert en in mijn gamemode plak, (MidoStream) dan zie ik ze niet ingame, nogal wazig want ze zijn er wel :O

iemand een idee wat ik bedoel en weet hoe ik dit moet oplossen, thanks xD

Link to comment
Delen op andere websites

MTA Race ondersteunt maar 250 objecten per blok van 600 coordinaten op elke as. Zelfde met SA:MP. 0.2X ondersteunt 150 objecten per viewdistance (ik weet niet hoe groot deze is), en in totaal maar 250 objecten. Daarom gebruik je dus ook een streamer. Maar, een streamer zorgt er niet voor dat je meer objecten kan gebruiken binnen een viewdistance. Het verhoogt zelfs niet het maximaal aantal objecten dat je kan gebruiken.

Wat een streamer doet, is dat als je in de buurt van een object komt, dat hij hem dan pas aan maakt. En als je weg gaat, dat het object ook weer word vernietigd. Maar, heb jij dus meer dan 150 objecten in een klein gebied, zullen sommigen niet worden weergeven. Heb jij zelfs meer dan 250 objecten in een gebied? Crashed je server als je in de buurt komt.

MidoStream, gebruikt volgend mij ook een Draw Distance (oftewel viewdistance). Verhoog deze als je grote objecten gebruikt, zoals hoge gebouwen en dergelijke, en verlaag deze als je veel kleine objectjes in een klein gebied hebt, die opzich niet zo snel hoeven te worden weergeven.

CreateStreamObject(modelid, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ, viewdistance);

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...