Jump to content

Netwerk kaart in monitor mode zetten


Sjorszzz

Recommended Posts

Hallo,

Weet misschien iemand hoe je in windows je netwerk kaart in monitor mode moet zetten.

Het gaat om een Broadcom 802.11g-netwerkadapter.

of een Realtek RTL8186/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC netwerkkaart.

Wie kan mij hierbij helpen? Ik heb heel internet af afgezocht en kan niks duidelijks vinden.

Dus ik dacht misschien kan iemand me hier verder helpen. ^_^

Alvast bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

1: dubbelpost!!!

>>> Door Thundercover: Volkomen legaal. Het is niet nodig dat jij daar andere leden op gaat wijzen, daar schijn ik voor aangesteld te zijn. ;)<<<

2: eerste ding gevonden in google: klikkie!!! is wel met andere kaart, maar over het algemeen verschilt de uitleg niet zo hoor ^^

tweede post daarop is al duidelijk genoeg:

Normaal gezien door naar de eigenschappen te gaan van je wireless card en dan bij het tabblad geavanceerd de modus in te stellen in 'monitor'. Andere mogelijkheden zijn 'managed' en 'ad-hoc'.
Link to comment
Delen op andere websites

1: dubbelpost!!!

>>> Door Thundercover: Volkomen legaal. Het is niet nodig dat jij daar andere leden op gaat wijzen, daar schijn ik voor aangesteld te zijn. ;)<<<

2: eerste ding gevonden in google: klikkie!!! is wel met andere kaart, maar over het algemeen verschilt de uitleg niet zo hoor ^^

tweede post daarop is al duidelijk genoeg:

Normaal gezien door naar de eigenschappen te gaan van je wireless card en dan bij het tabblad geavanceerd de modus in te stellen in 'monitor'. Andere mogelijkheden zijn 'managed' en 'ad-hoc'.

Dat had ik zelf ook al gevonden. Maar bij mij kan ik die optie niet vinden. Ik kom maar tot het tabblad geavanceerd :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...