.Senne Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) Hee forummers, Totnogtoe konden we al auto's modden, wapens van .dff naar .wdr converteren en scripts maken, maar men is ondertussen druk bezig met het maken van IV map mods. Het wordt mogelijk gemaakt door Price-Link (Shadow-Link op gtaforum). Met zijn dff2wdr tool kan je ondertussen al hele gebouwen naar IV converteren en in-game plaatsen. RussianCj en DEAGLOS hebben zo al het vliegveld van Vice City naar IV kunnen converteren. Hier twee video's: Ik kijk er echt naar uit dat er een map editor wordt gemaakt voor GTA IV, dan zou het echt compleet moddable zijn. Lekker stunt zones aanleggen enzo. En wie weet wordt dat compatible met IV:MP of MTA:IV.. Dan kunnen we in de toekomst gangs als desert storm hebben met servers voor IV. Wat denken jullie? Bewerkt: 12 september 2009 door senneken Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ziet er netjes uit, en een mijlpaal in IV-modding. Shadow-Link is bezig aan een universele tool waamee je alles kan editen, van GTA3 tot IV. Natuurlijk is alles nog in de uiterste begin/testfase, maar hij ziet er alvast veel belovend uit. Ikzelf ben nooit echt een fan geweest van de mapping tools die voor GTA bestond (Moomapper, MapIO, etc). Mijn voorkeur lag altijd bij Map IO. Gforce is bezig aan een 3DS Max toolkit, al is het jammer dat hij er niet heel ervaren in Maxscipt en hij zijn scripts niet Open-Sourced.. Reageren
Beagle Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Yay, leuk dat er al iets van mapping ingame staat. Ligt het aan zijn lage frame rate of buggen die gebouwen wel heel erg? @Hierboven: Ja, het liefst heb ik ook -net zoals KAM scripts- plugins voor 3DS Max voor mapping, export en importeren. Maar bedoel je met dat hij ze niet open source maakt je 't niet kan gebruiken, of de source niet kan zien? Want Maxscripts kan je zoiezo openen Reageren
.Senne Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik denk dat dat vooral aan zijn IV ligt. Al kan het natuurlijk ook zijn dat het nog erg bugged is ook. Maar zolang eraan gewerkt wordt komt dat allemaal goed denk ik. Binnenkort niet alleen custom auto's, maar ook custom maps in IV. Een SA 2 IV of VC 2 IV is dan niet ver meer. Al hoop ik toch echt op een map editor voor IV zoals Med voor SA. Lijkt me erg leuk om met de models van IV gewoon een nieuw eiland te mappen. Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) www.Shadow-Link.nl, ben nu bezig om aanpassingen op te kunnen slaan. In de gallery kan je nog meer plaatjes vinden van me editor PS: Maps kon je al eerder omzetten dan auto's ingame zetten . Jullie maakte alleen nooit gebruik van de tool Bewerkt: 15 september 2009 door Shadow-Link Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Wel mooi gemaakt! Very nice! PS: het zijn eilandjes... Dan moet je elke keer daar naartoe vliegen/varen. Zou ik wel verspilling vinden van de tijd. Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Heb een pm ontvangen dat ze de hele map om gezet hebben. Alleen de collision mist nog. Reageren
.Senne Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 De hele VC map? Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 De hele VC map? jup Reageren
Puma Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Het wachten is op een map-tool.. Reageren
rdewit Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Vet VC maps met IV graphics ! Reageren
ditmar154 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 hoop egt dat er map mods komen dat sa 2 lc en vc 2 lc (in 1 pakket natuurlijk net als gta united:D) heb namelijk zoals hierboven staat mijn gta sa helemaal gemod google het maar Reageren
LSDesign Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 *Megabump* Zijn ze nog wel bezig met deze mod? Ik heb al een tijdje er niks meer van gezien. Reageren
Fezz Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Ik heb ook al heel lang gewacht tot die VC 2 IV mod klaar is, ik dacht zelf ook dat ze niet verder gingen. Nu ngo de collisions! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.