rdewit Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Stel ik heb een .MAP bestand hoe voeg ik deze dan toe aan mijn server? Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Open je .map bestand in kladblok en ga dan naar deze site. Plak alles erin en je hebt bruikbare pawn code. Reageren
rdewit Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) En wat moet ik met de pawno code doen? P.S. ben beetje n00b met SA-MP script en maps. Bewerkt: 12 september 2009 door rdewit Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) Dan vind ik deze converter toch iets meer relax. Houd er rekening mee, dat als je meer dan 150 objecten wilt gaan gebruiken, dat je een streamer nodig hebt. Mijn voorkeur is xObjects, maar je hebt er nog veel meer. Deze kun je vinden op het officiële SA:MP forum. EDIT: Als je xObjects ook daadwerkelijk gaat gebruiken, kun je hier een tutorial vinden. De converter in die tutorial is tevens al veroudert. Bewerkt: 12 september 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.