propje400 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 hoi, ik heb nu dit toegevoegt waardoor hij rent als CJ, UsePlayerPedAnims(); Het werkt wel, alleen hij slipt zegmaar door als je een bocht maakt, dit kan anders dat weet ik, en als ik objecten aanraak blijf hij een beetje hangen, maar dat kan ik denk ik niet verandere toch? boeit ook niet veel, alleen dat rennen is nogal iritant thanks! Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Dat slippen ligt niet aan UsePlayerPedAnims. Het slippen heeft te maken met de door jouw geplaatste objecten. Ik neem aan dat je op de door jouw geplaatste objecten loopt als je slipt? Dit is heel normaal, en niet tegen te doen. Alleen indien je slipt op de normale delen van SA, is dit een geval apart, waarvan ik de oplossing niet weet. Reageren
propje400 Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ok bedankt! dan laat ik het zo en weet iemand toevallig een topic of iets, waarmee ik object aan spelers kan zetten, dus dat ze met hem mee gaan, voor mijn missie met de een flag Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 AttachObjectToPlayer(objectid, playerid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ) Voorbeeld: new banaan; public OnGameModeInIt() { banaan = CreateObject(bladiebladiebla); return 1; } //Iets wat aan geeft dat je in de buurt bent van de vlag AttachObjectToPlayer(banaan, playerid, 0, 0, 2.0, 0, 0, 0); //Ik heb die OffsetZ op 2.0 gezet, omdat je soms niet kan lopen als de vlag IN je zit. Kijk maar of dit hoog genoeg is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.