Jump to content

Run van player!


propje400

Recommended Posts

hoi, ik heb nu dit toegevoegt waardoor hij rent als CJ, UsePlayerPedAnims();

Het werkt wel, alleen hij slipt zegmaar door als je een bocht maakt, dit kan anders dat weet ik, en als ik objecten aanraak blijf hij een beetje hangen, maar dat kan ik denk ik niet verandere toch? boeit ook niet veel, alleen dat rennen is nogal iritant ;) thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat slippen ligt niet aan UsePlayerPedAnims. Het slippen heeft te maken met de door jouw geplaatste objecten. Ik neem aan dat je op de door jouw geplaatste objecten loopt als je slipt? Dit is heel normaal, en niet tegen te doen. Alleen indien je slipt op de normale delen van SA, is dit een geval apart, waarvan ik de oplossing niet weet.

Link to comment
Delen op andere websites

AttachObjectToPlayer(objectid, playerid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ)

Voorbeeld:

new banaan;

public OnGameModeInIt()
{
banaan = CreateObject(bladiebladiebla);
return 1;
}

//Iets wat aan geeft dat je in de buurt bent van de vlag
AttachObjectToPlayer(banaan, playerid, 0, 0, 2.0, 0, 0, 0); //Ik heb die OffsetZ op 2.0 gezet, omdat je soms niet kan lopen als de vlag IN je zit. Kijk maar of dit hoog genoeg is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...