Thunder2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Op de sport school als ik dan gewicht wil heffen dan wil hij dat niet.. erg vreemd is het, iemand anders ook last van ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Oja ik heb ook wel eens dat het beeld vaag doet, dan lijkt het net alsof ik stoned ben :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Op de sport school als ik dan gewicht wil heffen dan wil hij dat niet.. erg vreemd is het, iemand anders ook last van ? misschien heb je last van een bug. probeer je spel op te slaan op een andere memorycard en ga dan wat eten ofzo en save je deel dan weer over op het origineel. (met 1 memorycard kan t ook) gebruik voortaan het edit knopje om dubbelposts te voorkomen :rolleyes: over dat vage beeld weet ik niks :blink: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Lolz ben vast vergeten te melden dat ik het over de pc Versie heb Sorry van de dubbelpost... niet zo gauw bij nagedacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Lolz ben vast vergeten te melden dat ik het over de pc Versie heb Sorry van de dubbelpost... niet zo gauw bij nagedacht :lol: ow hahaha... van de pc versie weet ik dus al helemaal niks :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ach ik ga wel even nieuwe drivers van me ati kaart proberen ( 9600PRO 256mb Advantage edition ) Die is wel goed genoeg iig Verdere specs : Amd Athlon Xp 3000+ 2x 512mb DDR pc 2700 WD 160gb... niet boeind ofzo Videokaart staat hier boven vermeld uhmm.. voor de rest niets belangrijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Je moet op de linkermuisknop en de Linker Shift drukken. [standaard controls].. Dat moet heel snel, en om de beurt, eerst op de muis klikken, dan op L.Shift. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DoMiNaToR Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 :blink: HAHa jah wat een klote besturing daarvoor kzit hier lomp te rammen op mn muis en toetsenbord vooral als je ene heel zwaar gewicht kiest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Op de sport school als ik dan gewicht wil heffen dan wil hij dat niet.. erg vreemd is het, iemand anders ook last van ? k heb die probleem ook ik denk dat het geen BUG is. CJ is op dit moment echt heel mager we moeten cj eerst laten eten ofzo ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Je moet op de linkermuisknop en de Linker Shift drukken. [standaard controls]..Dat moet heel snel, en om de beurt, eerst op de muis klikken, dan op L.Shift. Bij mij zijn dat de linker control of alt en de spatiebalk omstebeurt. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gnatyx Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 kan zijn dat je nog te slap bent Probeer eerst iets anders om iets sterker te worden en try again Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 volgens dat scherm bij mij moet je linker muisknop (LMB) en spatie (SPACE) drukken omstebeurt, heel snel achter elkaar... (rottig als je RSI hebt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.