dj-dennis666 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 hoi hoi ik wil een hoger speed op een turismo hebben hoe moet ik dat veranderen? greetz dennis Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Door nitro tegebruiken? ik zal niet weten maar je kan wel nitro gebruiken he, maar er is ook een eiland modje van iemand dan kan je als je op y drukt ga je met 5000 km per uur ongeveer leuk maar soms onhandig bijboorbeeld als er een omatje oversteekt zal ik je de download link geven? Reageren
Beagle Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Download de Handling Editor en verander de maximale snelheid, en misschien ook de acceleratie (anders haal je je topsnelheid bijna niet). Reageren
dj-dennis666 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Download de Handling Editor en verander de maximale snelheid, en misschien ook de acceleratie (anders haal je je topsnelheid bijna niet). maar dan kan ik niks invullen. wat moet ik dan bij load handeling.cfg invullen? ik zie het wel en allvast bedankt Reageren
.Senne Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Het pad naar Handling.cfg, met andere woorden: waar het bestand zich bevindt. Standaard is dit C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/handling.cfg. Dan laadt hij je handling.cfg, en dan kan je beginnen editten. Kies je wagen uit de lijst bovenaan (select a vehicle), in jouw geval de TURISMO. Typ het in dat balkje, en dan kan je het editten. Voor hogere snelheid moet je bij 'engine & breaking' zijn, en dan het getal van velocity verhogen naar bijvoorbeeld 300. Succes! Bewerkt: 13 september 2009 door senneken Reageren
dj-dennis666 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Het pad naar Handling.cfg, met andere woorden: waar het bestand zich bevindt. Standaard is dit C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/handling.cfg. Dan laadt hij je handling.cfg, en dan kan je beginnen editten. Kies je wagen uit de lijst bovenaan (select a vehicle), in jouw geval de TURISMO. Typ het in dat balkje, en dan kan je het editten. Voor hogere snelheid moet je bij 'engine & breaking' zijn, en dan het getal van velocity verhogen naar bijvoorbeeld 300. Succes! wat is het max voor accelatie? en hoe kan ik die snelheid zien op een multyplayer, want ik zie soms autos super snel gaan en hun zijden met die handling maar ik zie niks Bewerkt: 13 september 2009 door dj-dennis666 Reageren
.Senne Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 bij 'engine and breaking' moet je daar 'engine acceleration' verlagen denk ik. Reageren
dj-dennis666 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 bij 'engine and breaking' moet je daar 'engine acceleration' verlagen denk ik. als ik sa-mp speel dan zie ik soms auto's heel snel gaan. ze zeggen dat ik dat moet veranderen met die handeling.cfg, maar ik snap niet hoe ik dat moet aanzetten. greetz dennis Reageren
.Senne Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik heb het toch net uitgelegd? Gewoon met handling editor de snelheid en acceleratie opschroeven en dan opslaan. Maar ik denk niet dat dit werkt in SA:MP/dat het toegelaten is, dus ik zou er wel mee opletten. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Door nitro tegebruiken? ik zal niet weten maar je kan wel nitro gebruiken he, maar er is ook een eiland modje van iemand dan kan je als je op y drukt ga je met 5000 km per uur ongeveer leuk maar soms onhandig bijboorbeeld als er een omatje oversteekt zal ik je de download link geven? Nitro verandert je top snelheid niet, maar zorgt alleen voor een betere acceleratie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.