NickyHendriks Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Hallo, Ik zit met een groot probleem, ik heb een map, die wil ik van Alleen Lezen afhalen, maar doe ik dit, dan is ie als ie klaar is weer gewoon 'Alleen Lezen; en dat is natuurlijk wat ik niet wil Want zo kan ik in die map NIKS meer aanpassen Reageren
keessie Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 is het een een vinkje die erin staat of is hij helemaal ingekleurd? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 is het een een vinkje die erin staat of is hij helemaal ingekleurd? Helemaal ingekleurd Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Heb je wel de juiste rechten om dit te kunnen aanpassen.. klinkt als of je geen admin bent. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Heb je wel de juiste rechten om dit te kunnen aanpassen.. klinkt als of je geen admin bent. Ik ben administrator, enige account op mijn eigen laptop. Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Dat het vinkje/hokje weer inkleurt, hoort zo. Gebeurt wel vaker, zou in principe geen problemen moeten opleveren? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Dat het vinkje/hokje weer inkleurt, hoort zo. Gebeurt wel vaker, zou in principe geen problemen moeten opleveren? Bij mij dus wel, als ik een bestand dan daar in wil aanpassen, zoals een .txt dan lukt dit niet, ik kan daar ook geen bestanden neerzetten Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ga in veilige modus (tijdens het opstarten, voor het Windows logo op F8 drukken, dan veilige modus uit de lijst selecteren) en dan het vinkje weghalen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ga in veilige modus (tijdens het opstarten, voor het Windows logo op F8 drukken, dan veilige modus uit de lijst selecteren) en dan het vinkje weghalen. Werkt dit ook met Vista? Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 laat me raden, je hebt niet op toepassen gedrukt? Ik heb nergens last van, dat gevulde hokje betekent afaik 'onbekent' haal het vakje leeg en druk op toepassen, dat zou moeten werken, het werkt hier ook. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 laat me raden, je hebt niet op toepassen gedrukt?Ik heb nergens last van, dat gevulde hokje betekent afaik 'onbekent' haal het vakje leeg en druk op toepassen, dat zou moeten werken, het werkt hier ook. Werkt ook niet Reageren
Sublime Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) aww, dit probleem heb ik ook alleen dan met miljoenen foto's.. de schijf staat der vol mee. de fotos zijn door mn broer direct van de compact flash ding afgehaald en niet met een programma dat daar voor gemaakt is en nu staat de hele map op alleen lezen EDIT: ik heb het nu zo aangepakt: 1. vink alleen-lezen af en druk op toepassen en dan op ok. (hiertussen niet de map openen) 2. kopieer de alleen-lezen map naar een andere map met andere naam 3. verwijder de alleen-lezen map en nu heb je de gekopieerde map met dezelfde bestanden die niet alleen-lezen zijn.. Bewerkt: 19 september 2009 door Maikle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.