iefen Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 jup k ga weer naar de pc dumpdag. volgende week en nu heb ik een lijst gemaakt met me specs en met wat ik wil kopen. dat is voor als k daar ben. maar zouden jullie kunnen zeggen van bepaalde dingen welke merken ik moet meiden(degene net een streep erachter hoef ik niet te weten). dit wil ik kopen: Harde schijf. IDE/SATA--------------------- Router Fan Case met window 2gig ram @800MHz Cpu cooler socket 775LGA Dvi-ddvi-I blokje, hdmi kabel-------------------------- Kvm+switches--------------------- dank jullie wel en het moet zo goedkoop mogelijk blijven Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 pc dump dag wat is dat en waar? Reageren
iefen Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 is een overdekte markt waar je allemaal pc onderdelen vet goedkoop kan krijgen. dus soms heb je 40 gig schijven van 1 euro enz. t is in amsterdam in de rai Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 tweedehands of zonder garantie dan zekr? als je mobo snellere ram aankan, zou ik eerder gaan voor snellere ramkaartjes Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) misschien nog ene tipje vraag bij elke stand een prijs opgave vragen en dat vergelijkem met de andere en zo het iets goedkoper te krijgen wie weet krijg je het dan net iets goedkoper. zo deed ik dat vroeger altijd bij die pc dump dagen in utrecht en ging vaak met het zelfde spul maar dan vele gulden, euro's goedkoper naar huis... zeker toen met 4 a 5 tassen vol games.. Bewerkt: 13 september 2009 door Medal_Crusader Reageren
iefen Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 hoe bedoel je dat? dus nu denken van bijv. ik wil de scynthe mugen 2 die is 35 euro en daar kijken of hij 15 is ofzo? Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 leuk maar kan je zelf ook dingen verkopen zonder dat je de hele dag daar staat? heb namelijk nog heel wat stuff die ik niet nodig heb zoek nog een videokaartje voor niet te veel geld een normalen Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ik heb nog een Floppy Drive die weg mag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.