Jump to content

GTA IV wil niet laden

JayKay

Recommended Posts

Na een per ongelukke deinstallatie, heb ik gisteren GTA IV weer geinstalleerd. Deze keer duurde het echt verschrikkelijk lang (echt gewoon 1 heel uur of is dat normaal?). Maar als ik nu dus dubbelklik op GTAIVLauncher gebeurt er dus helemaal niks. Ik heb t/m patch 1.0.3, draai op WinXP en m'n specs zijn goed genoeg om hem te draaien aangezien hij het eerst wel deed.

EDIT: GTA IV is geinstalleerd op een externe harde schijf, mocht dat er toe doen.

Bewerkt: door JayKay
Delen op andere websites

Probeer eerst al eens naar 1.0.4 te patchen, en misschien ook Games For Windows Live te updaten. Als dat niet werkt, probeer dan weer eens te uninstallen en opnieuw te installeren.

Overigens duurt de installatie van IV altijd wel lang, maar een vol uur was het nu ook niet bij mij.

Delen op andere websites

Oh ik ben btw vergeten te zeggen dat ik het geinstalleerd heb op een externe harde schijf (weet niet of dat uitmaakt). Ik ga nu dan even patchen naar 1.0.4 en GFWL updaten.

@Dakendak: nee ik heb geen mods geinstalleerd, en krasloze cd's :puh:

EDIT: als ik GFL probeer up te daten zegt ie dat ik een hotfix moet downloaden en stuurt ie me door naar Microsoft. Ik die fix downloaden, zegt ie dat de taal van de fix niet overeenkomt met de taal van m'n pc :S

Bewerkt: door JayKay
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...