JayKay Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Na een per ongelukke deinstallatie, heb ik gisteren GTA IV weer geinstalleerd. Deze keer duurde het echt verschrikkelijk lang (echt gewoon 1 heel uur of is dat normaal?). Maar als ik nu dus dubbelklik op GTAIVLauncher gebeurt er dus helemaal niks. Ik heb t/m patch 1.0.3, draai op WinXP en m'n specs zijn goed genoeg om hem te draaien aangezien hij het eerst wel deed. EDIT: GTA IV is geinstalleerd op een externe harde schijf, mocht dat er toe doen. Bewerkt: 13 september 2009 door JayKay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) MOds geinstalleerd ? Probeer het nog eens , kijk of er krassen , vlekken , ... op je cd staan . Als dit niet lukt , herinstalleer het dan ... EDIT: Evenveel berichten ^^ Bewerkt: 13 september 2009 door Dakendak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 Probeer eerst al eens naar 1.0.4 te patchen, en misschien ook Games For Windows Live te updaten. Als dat niet werkt, probeer dan weer eens te uninstallen en opnieuw te installeren. Overigens duurt de installatie van IV altijd wel lang, maar een vol uur was het nu ook niet bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JayKay Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Oh ik ben btw vergeten te zeggen dat ik het geinstalleerd heb op een externe harde schijf (weet niet of dat uitmaakt). Ik ga nu dan even patchen naar 1.0.4 en GFWL updaten. @Dakendak: nee ik heb geen mods geinstalleerd, en krasloze cd's EDIT: als ik GFL probeer up te daten zegt ie dat ik een hotfix moet downloaden en stuurt ie me door naar Microsoft. Ik die fix downloaden, zegt ie dat de taal van de fix niet overeenkomt met de taal van m'n pc :S Bewerkt: 13 september 2009 door JayKay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 dan selecteer je de juiste taal op die pagina. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JayKay Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 dan selecteer je de juiste taal op die pagina. Uh..., waar dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 je kunt op die microsoft pagina boven de snelheid de taal selecteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JayKay Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 je kunt op die microsoft pagina boven de snelheid de taal selecteren. Nope, kijk maar: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 je kunt op die microsoft pagina boven de snelheid de taal selecteren. Nope, kijk maar: ja, maar ik kan ook niet ruiken dat jij naar die pagina werd geleid... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.