Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Hoi, ik heb me rhino herplaatst (in GTA:SA), met een tank met rupsbanden. Maar hoe moet ik de handling instellen dat hij ook rijdt alsof hij rupsbanden heeft? (dus niet rijden met sturen met wielen enzo, maar een 360 graden kan draaien ofzow). Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Niemand.. ? Reageren
hippiebus Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Niemand.. ? 360 graden draaien zonder ook maar 1 meter te rijden lukt niet met handling. Als je CLEO hebt kan ik wel een Cleo-mod voor je maken (denk ik :$ ) Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) 360 graden draaien zonder ook maar 1 meter te rijden lukt niet met handling. Als je CLEO hebt kan ik wel een Cleo-mod voor je maken (denk ik :$ ) Cleo werkt niet in multiplayer dus is het onhandig... Edit: En als je wel 1 meter rijdt? Bewerkt: 29 december 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Cleo werkt niet in multiplayer dus is het onhandig... ..En de handling aanpassen is valsspelen. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 ..En de handling aanpassen is valsspelen. Ik speel in me eentje. Reageren
hippiebus Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 ..En de handling aanpassen is valsspelen. Ik speel in me eentje. maar je kan toch ook geen aangepaste handling doen in CLEO dacht ik? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Nee, maar ik speel dus in multiplayer in me eentje, aangezien je daar makkelijk mods kan installeren. CLEO werkt niet, maar handling aanpassen wel. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 [sarcasm]Leuk dat ik nog steeds geen oplossing heb [/sarcasm] Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Zo,n 360 graden draaien in cleo gaat wel werken in multiplayer maar is verboden, handling wijzigen werkt niet in multiplayer die blijft de standaard handling gebruiken. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Met een wat oudere versie lukt het wel om de handling aan te passen. Reageren
Beagle Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Dat is valsspelen en daar helpen we je niet mee. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Ik speel in me eentje. Bewerkt: 10 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Beagle Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Wij kunnen niet weten of jij in je eentje speelt en of je dat niet later gebruikt met andere mensen. Het is sowieso merkwaardig dat jij in je eentje speelt op multiplayer, dus we helpen er niet mee. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Ik maak scripts voor MTA, en die kan je niet maken in singleplayer. En als ik een modificatie heb hebben mijn vrienden die ook. Door de oudere versie kan ik alleen servers joinen met deze oude versie. Maar alle servers hebben nu een upgrade gehad naar een nieuwere versie, dus daar kan ik niet meer op komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.