Jump to content

Rhino handling

Recommended Posts

Geplaatst:

Raad eens? Dit zit gewoon in SA. Druk de spatie eens in, en hou hem ingedrukt en je rijd ineens als een echte tank :puh: De achterwielen zullen dan zogenaamd meesturen, je ziet ze misschien niet bewegen, maar het zal net zo rijden als met de Monster truck met spatie ingedrukt(achterwielbesturing), alleen dan nóg meer zoals bij een tank.

Geplaatst:

Als ik 3 toetsen tegelijk indruk (W: naar voren, D: opzij, Spatie: Handrem) dan gaat mijn HDD een geluid maken en dan druk je als het ware geen enkele toets in volgens de computer.

Geplaatst:

Komt niet door je harde schijf volgens mij, dat verschilt per toetsenbord dacht ik..

Je kunt meestal wel de andere kant op sturen, als de ene kant niet gaat door dat hij dan gaat mauwen..

Maar goed, dan gaat het dus op die manier in ieder geval niet...

Denk dat je niet in de handling kunt zetten dat hij permanent achterwielsturing heeft, en tegelijk voor..

Je kunt misschien wel proberen hem op normale achterwielsturing te zetten, dan stuurt hij ook al een stuk anders, meer zoals een forklift, en dat komt ook al aardig in de buurt lijkt me...

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...