ozi132 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 ik heb spark iv daar heb ik een auto veranderd ( Trusmo veranderd in 2005 Ferrari F430 ) maar achter de auto staat een kenteken maar ik wil hem veranderen in ons auto kenteken, bestaat er een programma om auto's te beweken??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 met sparkIV, open de wtd file van die auto en extract de texture, dan gewoon bewerken, en daarna er weer terug inzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ozi132 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) met sparkIV, open de wtd file van die auto en extract de texture, dan gewoon bewerken, en daarna er weer terug inzetten. hij werkt nog steeds niet. De kenteken is veranderd maar hij is in het spel nog niet veranderd ik heb de kenteken veranderd maar hij werkt nog niet Bewerkt: 13 september 2009 door ozi132 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 heb je ook op rebuild en dan op save gedrukt in sparkiv ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Er staat rechtsboven Save & Close. Daar moet je wel op drukken hè... Daarnaast moet je ook op Save drukken als je bij de lijst van auto's bent. Rebuilden hoeft overigens niet. Bewerkt: 13 september 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ozi132 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 Er staat rechtsboven Save & Close. Daar moet je wel op drukken hè... Daarnaast moet je ook op Save drukken als je bij de lijst van auto's bent. Rebuilden hoeft overigens niet. heb je ook op rebuild en dan op save gedrukt in sparkiv ? Werkt ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ozi132 Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2009 er komt dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.