Jump to content

Help


Coen_GTA

Recommended Posts

Dit hoeft niet per sè een bug te zijn.

Weet je zeker dat het ook de bedoeling was om te gaan eten met haar? Als je namelijk met iemand uit gaat, kan je alles gaan doen wat je wil, ongeacht het voorstel waarmee hij of zij belde, of waarvoor je zelf had gebeld. Zolang je laatste activiteit maar hetgeen is wat afgesproken was.

Voorbeeld, als X je belt om te darten, kan je eerst gaan eten, dan poolen en je sluit af met darten. Dan krijg je na het darten pas een marker voor het naar huis brengen.

Ik denk dus dat je bijvoorbeeld hebt afgesproken om te gaan poolen, en vervolgens ben je gaan eten. Dan zie je nu de marker nog niet. Kijk eens terug in de tekstlog in het menu wat je precies hebt afgesproken. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Volgens mij, kun je alleen met je vrienden van te voren afspreken wat je gaat doen. Met je dates kun je volgens mij zelf kiezen. Wat wel zou kunnen.... Als je je date hebt opgehaald kun je op de map kijken wat je kunt gaan doen. Sommige activiteiten staan dan niet op de kaart. Ik wou met Kate eens gaan darten en op de kaart stond dat op die locatie alleen het glaasje inplaats dat dart-embleempje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Dit hoeft niet per sè een bug te zijn.

Weet je zeker dat het ook de bedoeling was om te gaan eten met haar? Als je namelijk met iemand uit gaat, kan je alles gaan doen wat je wil, ongeacht het voorstel waarmee hij of zij belde, of waarvoor je zelf had gebeld. Zolang je laatste activiteit maar hetgeen is wat afgesproken was.

Voorbeeld, als X je belt om te darten, kan je eerst gaan eten, dan poolen en je sluit af met darten. Dan krijg je na het darten pas een marker voor het naar huis brengen.

Ik denk dus dat je bijvoorbeeld hebt afgesproken om te gaan poolen, en vervolgens ben je gaan eten. Dan zie je nu de marker nog niet. Kijk eens terug in de tekstlog in het menu wat je precies hebt afgesproken. :tu:

Daar heb je gelijk in, je kunt idd ee andere activiteit gaan doen met diegene, zolang je maar afsluit met datgene wat ze wil...of het nu n vriend of date is , maakt geen moer uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...