Dennuzzz Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Hallo, Zoals ik al had laten merken heb ik nu dus gta kunne kopen (bij de intertoys). Maar tijden het spelen word het beeld soms heel wazig, zie de foto hieronder: En wanneer ie dat niet doet, komt hij wel na amper anderhalve minuut aan met de fysieke geheugendump <_< Klik hier voor het plaatje.. Iemand een idee waardoor dat eerste kan komen? :unsure: En dat 2e probleem zal ik morgen eens nakijken of dat ligt aan het geheugen.. Zoja, dan komt er morgen nog een nieuw geheugen in <_< In ieder geval al bedankt dan.. Groetjes Dennuzzz (Die zich helemaal loopt op te vreten hier :ph34r: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinniej Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik heb dat probleem niet. Ik heb het probleem dat de mensen zo nu en dan onzichtbaar worden! :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Dat 2e had ik wel, maar dat was als ik op high speelde en dat ging volgens mij om me videokaart. Ik kreeg iig wel zo'n scherm, denk dat je anders keertje een programma als memturbo moet laten draaien, die veegt je geheugen schoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Tja, moeilijk te beoordelen waar dit aan kan liggen. Zorg er in ieder geval voor dat je de meest up-to-date drivers hebt voor je video-kaart. Daarnaast zou ik om te beginnen, de grafische instelingen van SA, op het minimum zetten, als hi dan blijft werken, kun je de instellingen langzaam omhoog zetten, zolang het goed gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Tja, moeilijk te beoordelen waar dit aan kan liggen. Zorg er in ieder geval voor dat je de meest up-to-date drivers hebt voor je video-kaart. Daarnaast zou ik om te beginnen, de grafische instelingen van SA, op het minimum zetten, als hi dan blijft werken, kun je de instellingen langzaam omhoog zetten, zolang het goed gaat. Hoe kun je die drivers ed. updaten dan van je videokaart? :unsure: (jaja domme vraag ik weet het..) En de instelling had ik al op z'n laagst gezet.. Dat 2e had ik wel, maar dat was als ik op high speelde en dat ging volgens mij om me videokaart. Ik kreeg iig wel zo'n scherm, denk dat je anders keertje een programma als memturbo moet laten draaien, die veegt je geheugen schoon. Waar kun je dat programma downloaden? Groetjes en bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SuperSiN Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Tja, moeilijk te beoordelen waar dit aan kan liggen. Zorg er in ieder geval voor dat je de meest up-to-date drivers hebt voor je video-kaart. Daarnaast zou ik om te beginnen, de grafische instelingen van SA, op het minimum zetten, als hi dan blijft werken, kun je de instellingen langzaam omhoog zetten, zolang het goed gaat. Hoe kun je die drivers ed. updaten dan van je videokaart? :unsure: (jaja domme vraag ik weet het..) En de instelling had ik al op z'n laagst gezet.. Dat 2e had ik wel, maar dat was als ik op high speelde en dat ging volgens mij om me videokaart. Ik kreeg iig wel zo'n scherm, denk dat je anders keertje een programma als memturbo moet laten draaien, die veegt je geheugen schoon. Waar kun je dat programma downloaden? Groetjes en bedankt! @Drivers: als je weet welke 3d kaard je hebt moet je gewoon op de site de nieuwste drivers downloaden, tenzij anders vermeld, let wel op de os! @Memturbo http://www.memturbo.com/Download.html al geprobeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Jep, ik heb nu memturbo II er op staan.. Damn wat is dat ineens omhoog gevlogen zeg :blink: (maar vervolgens ook wel weer wat omlaag..) :lol: : Ik denk dat het daar wel eens aan kan liggen of niet? Doordat ie dus onder de 255 hing en dat daarom eerst het geluid er mee kapte en daarna het hele spel? Zo is het nu Nu alleen nog ff de videokaart updaten (daar kan ik trouwens geen update van vinden :ph34r: Het gaat om 'n:ASUS Geforse FX 5200 (asus v9520/td serie) En ik durf 'm bijna niet te proberen :rolleyes: Want als ie er nu weer mee kapt, -dan geef ik m'n moed écht op. Groetjes! Bewerkt: 10 juni 2005 door Dennuzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik had het net zo goed niet hoeven doen want hij komt alsnog na een klein minuutje met die fysieke geheugendump <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Maar tijden het spelen word het beeld soms heel wazig, zie de foto hieronder: Dat had ik ook maar dan alleen met Vice City, The Sims 2 en een paar andere spellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Dat had ik eerst bij een hele slechte cd crack bij vice city.. Maarja toen weer gewoon de officiele cd er in.. Niks aan de hand. Maarja nu heb ik niks gedaan met cracks ofzo.. heb gewoon nog constant de echte cd der in. Heb der helemaal genoeg van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaster Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Het enige wat julliej ff moete doen is nieuwe drivers voor je videoaart installe...had het probleem met vicecity en ook weer met san andreas, gewoon ff op de site van je videokaartmerk, bijv nvidia ofzoo , en dan download drivers. dan krijg je ook geen stepen of shit meer in beeld en waarschijnlijk is de fysike geheugendump dan ook vedwenen. suc6, Blast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ^ Onzin, heb ik allang gedaan maar heeft niets geholpen. Ik heb trouwens de fout dat mensen zeer slecht te zien zijn. Ze zijn doorzichtbaar, alleen de omtrek is af en toe wat zichtbaar. Het probleem is denk ik wel bekend bij mij. Het zal niets verbazen als de meeste hier een ATI videokaart hebben. Ik zelf heb die kaart ook (9250 om precies te zijn), en zo hoorde ik er nog meer op het forum die ATI hebben, en problemen hebben met SA. Ik ben zoiezo niet blij met die kaarten van ATI. Er kunnen best wel goede bij zitten hoor, maar sommige niet. Zoals die van mij. Want best veel games doen het heel slecht. Dus ik ben alweer druk aan het sparen voor een nieuwe kaart, want deze is bagger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 <_< En ik heb weer het probleem dat ik de drivers niet eens KAN updaten! Als ik naar de site van asus ga kan ik niks downloaden :o :blink: : Ik heb 'n GeForce FX5200 (van de ASUS V9520/TD serie) Dat moet toch gewoon goed zijn? Dus als iemand nog tips heeft hoe je dat op een andere manier WEL kan updaten............. :o Dennuzz.. Heeft de moed opgegeven <_< (Heeeeele diepe zucht..... :ph34r: :angry: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik krijg steeds een CRC error help please Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LiL-LaYZiE Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Dat probleem wat Dennuzz heb...heb ik dus ook...ik heb 'm vrijdag legaal gekocht...nix helpt...alles op low zetten...andere crack erop zetten...andere patch erop zetten....driver van me videokaart lukt niet,dan loopt me comp helemaal vast...memturbo pakt ie ook niet...want dat is een 16-bits programma ofsowiets...ik heb een Geforce FX 5600....plz plz plz HELP MI:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.