Jump to content

F.E.A.R.

Dakendak

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey , ik zie al een paar dagen F.E.A.R. in de winkel liggen , maar welke is nu de beste ? F.E.A.R. 2 kan ik jammer genoeg niet aan (mijn pc) . Maar welke is nu de beste ? (De basis game of een Stand Alone uitbreiding . Graag jullie mening !

IDEE!: Waarom komt er geen horror topic ? (zoals action , ...)

Geplaatst:
Hey , ik zie al een paar dagen F.E.A.R. in de winkel liggen , maar welke is nu de beste ? F.E.A.R. 2 kan ik jammer genoeg niet aan (mijn pc) . Maar welke is nu de beste ? (De basis game of een Stand Alone uitbreiding . Graag jullie mening !

IDEE!: Waarom komt er geen horror topic ? (zoals action , ...)

Persoonlijk raad ik je aan om als eerst het origineel aan te schaffen, en later eventueel de uitbreidingen. Zo kun je namelijk beginnen bij het werkelijke begin, wat natuurlijk wel aanbevolen is om het verhaal goed te kunnen volgen. Daarnaast vond ik het origineel toch net wat beter dan de uitbreidingen (Zowel Extraction Point als Perseus Mandate), al kennen de uitbreidingen ook weer voordelen ten opzichte van de originele game. Zo heb je de beschikking over een aantal nieuwe wapens (Zoals een minigun en een werpbare turret) en een paar kleine verbeteringen in de gameplay (Denk aan het kunnen opentrappen van deuren). Begrijp me niet verkeerd, het zijn allemaal uitstekende games, maar als je optimaal van het verhaal wilt genieten kun je de games het best in chronologische volgorde aanschaffen.

En om nog even terug te komen op je laatste vraag; horror is vrijwel altijd een secundair genre, wat dus inhoudt dat het hoofdzakelijk onder een van de andere genres valt.

Veel succes! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Heel bedankt , maar, dus de uitbreiding heeft een andere verhaallijn ?

Bewerkt: door Dakendak
Geplaatst: (bewerkt)
Heel bedankt , maar, dus de uitbreiding heeft een andere verhaallijn ?

Jep Spoiler = van verhaallijn dus niet kijken las je het nog niet heb gespeeld Je bent Replica Soldaat 813 en je doet eerst nog wel luisteren maar na een tijdje kom je allemaal slomo monsters tegen en na dat heb je opeens wat Replica soldaten vermoordt. en die persoon uit F.E.A.R. 1 die zegt dan allemaal dingen tegen jou en je moet naar een plek toe. eenmaal daar doe je die deur open en zie je hem daar. dan doe jij je helm af en je ziet dan dat het een kloon van hem is. en dan gaat hij ''in'' jou

einde[/font]

Bewerkt: door GunsNroses61

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...