Jump to content

hot coffee terug draaien


thew78

Recommended Posts

de mod hot coffee zorgt ervoor dat je de seksscenes bij girlfiends kan zien. maar daarvoor moet je wel een paar bestanden vervangen waardoor je oude savegames het niet meer doen. nou heb ik het verandert en uitgeprobeert, maar het is niet leuk. dus wil ik het terug draaien. maar ik heb geen backup, dus dan is de vraag aan jullie:

kunnen jullie de bestanden

main.scm

script.img (te vinden in D:program files\rockstar games\gta san andreas\data\script\,

in een .rar stoppen, en die aan mij geven, omdat ik geen backup heb? _O_

ik weet het stom van mij :bonk: maar kunnen jullie het toch doen? alsjeblieeft? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel op dat er twee versies zijn van de bestanden die hypermagex geeft, hypermagex geeft die van V2. Om die van V1 te downloaden, kun je hier klikken.

Probeer beide, bij één van de twee zullen je oude savegames weer werken (als je de verkeerde hebt, start er een nieuw spel of crasht het spel).

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel op dat er twee versies zijn van de bestanden die hypermagex geeft, hypermagex geeft die van V2. Om die van V1 te downloaden, kun je hier klikken.

Probeer beide, bij één van de twee zullen je oude savegames weer werken (als je de verkeerde hebt, start er een nieuw spel of crasht het spel).

! D:\Documents and Settings\mijn account\Bureaublad\V1_Files.rar: CRC niet correct. Het bestand script.img is beschadigd

! Slepen en neerzetten-handeling mislukt

! Er zijn geen bestanden meer.

ik heb v1 en het werkt niet! dat kreeg ik als bericht. dit gebeurt vaker, dan moet je m in een .zip stoppen, geen .rar.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kon ook de zoekfunctie gebruiken.

Main.scm hier

Script.img hier

Dit is de 2e keer vandaag dat ik iemand moet zeggen om de zoekfunctie te gebruiken.

Maar ja, ik zal me niet al te slim voordoen.

Je hebt de bestanden die je nodig had, veel plezier verder :tu::cya:

>>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek om je moderator gedrag nu voor je te houden.<<<

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Je kon ook de zoekfunctie gebruiken.

Main.scm hier

Script.img hier

Dit is de 2e keer vandaag dat ik iemand moet zeggen om de zoekfunctie te gebruiken.

Maar ja, ik zal me niet al te slim voordoen.

Je hebt de bestanden die je nodig had, veel plezier verder :tu::cya:

>>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek om je moderator gedrag nu voor je te houden.<<<

dankje! het werkt weer!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...