MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Hoi jongens! M'n broer zoekt een laptop, any help pl0x? - Budget: 1000 euro. - GEEN Acer, is me meermaals afgeraden. - Een model dat er wat uitziet svp, dus wat desgin is zeker niet overbodig. - Goede prijs/kwaliteit verhouding. - Geen 18 inch ofzo, m'n broer moet er mee sleuren hé. - Hij gaat er niet op gamen. - AZERTY toetsenbord. Alvast bedankt. Groetjes, MP. Bewerkt: 13 september 2009 door MegaPilot Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Geen Acer. Dat slaat nergens op want Acer is toch echt een goede notebook fabrikant. Maargoed. Wat wilt hij ermee gaan doen? Gamen? Dan is dit een goede: klik. Met een 9600GT. Goed voor gaming, HD video, etc. Verder raad ik toch ook deze Acer aan: klik. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Sorry, ik ben wat dingen vergeten zeggen. Hij is niet van plan om te gamen en het allerliefst heeft hij AZERTY, hier in Belgenland typen we daar namelijk op.. Reageren
.Senne Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 http://www.azerty.nl/0-1238-96526/msi-gami...720-022nl-.html is dezelfde als die van Sprunk, alleen 40 euro goedkoper. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Is dat ook QWERTY, senneken? Bij die o zo duidelijke site van AZERTY staat dat dus niet.. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 zoals ts al zei: zen broer gaat er niet op gamen, wat geeft senneken dan weer: een msi Gaming laptop zal je broer er grafische dingen mee doen (zoals fotobewerking en 3D modellen maken)? want als dat zo is, is een gaming laptop tog wel nog redelijk goed, voor de processor en de grafische kaart enzo Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 zal je broer er grafische dingen mee doen (zoals fotobewerking en 3D modellen maken)? Nope. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 zal je broer er grafische dingen mee doen (zoals fotobewerking en 3D modellen maken)? Nope. dan kan je bij wijze van spreken gewoon naar den aldi wandelen en daar zo'n medion halen (of naar de medion website gaan en een goeie uitzoeken/bestellen) want da zijn redelijk goeie qua prestaties, (zeer) goed bij prijs-kwaliteit, en je kan er toch ook wel wat spelletjes op spelen als je wil. (GTA SA gaat al zeeeeeeeeeer goed, die voorlaatste Need For Speed ook,...) en die laptops gaan al langer mee dan die goeie hp's. als je het niet zo hebt voor medion, kan je natuurlijk gaan voor nen hp compaq. handig voor als je ermee wilt gaan sleuren (naam zegt het zelf al ^^) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik ben eerlijk gezegd geen fan van Medion en ik ben niet zeker of ik Medionlaptops bij m'n lokale pcboer kan bestellen.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Geen Acer, geen Medion, wat dan wel? Wat dacht je van deze? Precies 1000 euro, maar dan heb je ook wat hé. Een Core 2 Quad! klik. Reageren
.Senne Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 zoals ts al zei: zen broer gaat er niet op gamen, wat geeft senneken dan weer: een msi Gaming laptop zal je broer er grafische dingen mee doen (zoals fotobewerking en 3D modellen maken)? want als dat zo is, is een gaming laptop tog wel nog redelijk goed, voor de processor en de grafische kaart enzo Kijk even naar het tijdsverschil. Ik was aan het zoeken naar een laptop en kwam die ene tegen, en plaatste een reactie zonder de pagina te refreshen, dus daardoor gaf ik 'ook een gaming laptop'. Overigens is die laptop erg goed voor zijn prijs qua processor en andere, en is de videokaart dan maar bijzaak. Maar elke latop die over een stand-alone grafische kaart beschikt en niet een intel chip wordt direct een 'gaming laptop' genoemd. Maar ik zou die van Sprunk nemen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Geen Acer, geen Medion, wat dan wel? Wat dacht je van deze? Precies 1000 euro, maar dan heb je ook wat hé. Een Core 2 Quad! klik. Ja, maar denk je dat ik die zou kunnen bestellen bij de lokale pcboer? Acer wil ik nog overwegen, maar van Medion ben ik van mening dat het 'aldilaptops' zijn. Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Geen, Acer, geen Medion, geen online shop. Kom lekker uit je luie stoel en ga naar die lokale PC boer waar je die notebook wilt kopen en vraag daar een offerte aan. Wij kunnen ook niet ruiken welke laptops die boer in zijn assortiment heeft. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 enne, medion is sinds 2007 geen bedrijf van aldi meer, maar een apart bedrijf. qua kwaliteit is de laptop die nu in de aldi gaat staan even goed als een duurdere pacard bell (K*TMERK!!!). dus om jou term te gebruiken: medionlaptops zijn al eeuwen geen 'aldilaptops' meer. als ik jou was, zou ik tog die nemen voor je broer hoor. het is de perfecte laptop voor huis-tuin-schoolgebruik. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ik heb alles opgeschreven en zal het meenemen als we naar de PC-boer gaan. Danku voor de info! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.