CrossY Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik kom dus echt niet door dat helicopter deel waarbij je eerst 3 tanks moet ragge, en daarna 2 auto's, zelfs daarna als ik land enzo weet dat ding het altijd weer te presteren dat ik maar op 40% zit ofzo.. Ik weet hoe het werkt met te ver van de cirkel etc, ben op 64% en 69% gekomen, maar na 50x proberen 2x BIJNA halen frustreerd me echt heel erg.. iemand nog een speciale tip buiten het walktrough deel om?? Ben nu zeer pissed.. misschien morgen nog maar is als ik afgekoeld ben :angry: Gr. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 De beste tip is gewoon even niet missie's gaan doen. En als je dan morgen start haal je hem vast in 1 keer, dat is vaak zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Vandaag is het morgen, nog even wat eten, opfrissen en hem maar meteen doen.. Trouwens, is deze training ook niet dat je een vliegtuig ofzo krijgt? Jammer dat ik goud moet hebben voor die hunter.. Het is trouwens heeel vervelend dat je muis ook besturing voor je chopper is, aangezien ik daarmee niet mijn beeld recht kan zetten, en met de muis sturen is ook geen optie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb SA op de PS2. was inderdaad een *** missie.Paar tips: als hij begint: camerastandpunt van binnenuit,(is makkelijker) trucks vernietigen, omkeren. Beetje lager gaan vliegen, die 2 auto's kapot maken.(terug camera van buitenuit) land in of dichtbij de rode marker na een stuk of 15x had ik hem gehaald.tijd tekort.erg frustrerend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 cameratip zou een goede zijn geweest, gelukkig vandaag in 2x gehaald... 72% EINDELIJK.. toch wel 50x geprobeerd, die 2 auto's rijdend zijn ZOOO vervelend.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Bij mij op de PS2 kan je gewoon met je machinegeweren schieten en je Hunter naar beneden richten. Dan gaan die auto's ook snel stuk zelfde geld bij rijdende auto's. Alsof ze automatisch op de auto's richten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.