MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Hooiz. Ooit had iemand me een PB gestuurd met een link naar een Memory Card voor de PSP voor maar 40 euro. Nu vraag ik heel liev of iemand me kan helpen om zo goedkoop mogelijk aan een 16 GB Memory Stick/Card voor de PSP kan geraken. Ik heb er eentje zien staan op bol.com voor 100 euro, van Sony zelf. Dat ben ik dus niet van plan om eraan uit te geven. Alvast bedankt. Groetjes, MP. Reageren
joppie Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Zo een? Volgens mij is dit wel de maat voor een kaartje voor in de DS. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Zo een?Volgens mij is dit wel de maat voor een kaartje voor in de DS. Kan dat dan zomaar in m'n PSP gestopt worden en het werkt meteen? Reageren
wupie Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Zo een?Volgens mij is dit wel de maat voor een kaartje voor in de DS. Kan dat dan zomaar in m'n PSP gestopt worden en het werkt meteen? In de PSP kan alleen memory stick Duo en dat is van SONY. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik ben ervan overtuigd dat er andere kaartjes inkunnen, Killerzero86 heeft ook wat anders erin zitten.. Reageren
wupie Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik ben ervan overtuigd dat er andere kaartjes inkunnen, Killerzero86 heeft ook wat anders erin zitten.. Op de zijkant van mijn PSP (slim en lite) staat waar de memory stick in moet memory stick duo en in de winkel waar ik hem had gekocht zeiden ze ook dat alleen dat er in kon. Reageren
XTR17 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik ben ervan overtuigd dat er andere kaartjes inkunnen, Killerzero86 heeft ook wat anders erin zitten.. Passen alleen Duo's in . Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Ik ben ervan overtuigd dat er andere kaartjes inkunnen, Killerzero86 heeft ook wat anders erin zitten.. Ik heb er zo een in zitten. Hier passen twee MicroSD kaartjes in. Stop hier twee keer 8GB in en je hebt voor ongeveer 40 euro een 16GB Pro Duo kaartje. Let wel op: dit kaartje laadt wat langzamer dan gewone kaartjes en ze vertonen soms problemen (meestal is kaartje eruit, kaartje erin genoeg om alles weer werkend te krijgen). Bewerkt: 13 september 2009 door KillerZero86 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik ben ervan overtuigd dat er andere kaartjes inkunnen, Killerzero86 heeft ook wat anders erin zitten.. Ik heb er zo een in zitten. Hier passen twee MicroSD kaartjes in. Stop hier twee keer 8GB in en je hebt voor ongeveer 40 euro een 16GB Pro Duo kaartje. Let wel op: dit kaartje laadt wat langzamer dan gewone kaartjes en ze vertonen soms problemen (meestal is kaartje eruit, kaartje erin genoeg om alles weer werkend te krijgen). Wtf, een kaartje voor 5 euro? Sorry hoor, maar ik snap ut niet..:$ Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Je koopt dat kaartje. Dan koop je twee microSD kaartjes. Dan schuif je beide kaartjes in dat eerste kaartje. En dan heb je een goed kaartje. Reageren
wupie Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Wtf, een kaartje voor 5 euro? Sorry hoor, maar ik snap ut niet..:$ Dat kaartje kost 5 euro, maar dan heb je nog geen geheugen. Dat moet je er dus los bijkopen en er passen twee mirco sd kaartje in die kosten ongeveer 20 euro per stuk voor 8 gig en daar dan 2 van en zo kom je op ongeveer 40 euro. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 2 Micro SD kaartjes zijn dus de grootte van 1 Sony kaartje? :O Enne, waar koop ik dat kaartje en zo van die Micro SD kaartjes? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Kaartje: volg de link in mijn post. MicroSDs: Bol.com. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Is die site wel te betrouwen(niet bol.com)? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Hé, als je zo'n kaartje wil is hij daar het goedkoopst. Ik haal er meer vandaan en het komt altijd aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.