Jump to content

plaatje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

yo ik moet dus hier vragen wie er een wil maken

ik wil dat affalay erop staat en daarnaast een lamborgini en dan een lekkere chimeid net als deze http://images.celebscentral.net/images/cel...loken_40562.jpg en dan ook inferno er heel dope op enzo met echt van die gruwelijk vette letters weet je wel :D

doe jullie best ik hoop dat het heel mooi word :tu::D

lukt het nou ofniet want het duurt best wel lang :roll::zz:

Bewerkt: door .inferno.
Geplaatst:

Je moet dit lijstje gebruiken:

[b]Type[/b]: 
[b]Stijl[/b]: 
[b]Grootte[/b]: 
[b]Afbeelding[/b]: 
[b]Tekst[/b]: 
[b]Rand[/b]: 
[b]Kleuren[/b]: 
[b]Render[/b] (optioneel): 
[b]Extra[/b] (optioneel):

Geplaatst:
Je moet dit lijstje gebruiken:

[b]Type[/b]: gewoon mooi
[b]Stijl[/b]: hij moet gwoon vet worden
[b]Grootte[/b]: zon dunne weet je wel
[b]Afbeelding[/b]: ik wil gewoon zon heel mooi dun plaatje gewoon echt vet weet je wel
ik wil dat op het plaatje affalay staat gewoon een vette foto van hem als hij een actie maakt ofzo
en dan ook een lamborgini ernaast en ook een lekkere chick net als dit http://images.celebscentral.net/images/celebrities/kristannaloken/kristannaloken_40562.jpg
mar het hoeft nie echt die chimeid te zijn is gewoon een voorbeeld snapje
het mag ook een andere zijn als het maar echt een lekkere chick is dan is het goed :D
[b]Tekst[/b]: gewoon me naam in hele vette letters
[b]Rand[/b]: wat rand?? ik weet nie of dat mooi is :?
[b]Kleuren[/b]: gewoon wat mooi is
[b]Render[/b] (optioneel): wtf is dat??
[b]Extra[/b] (optioneel): er hoeft niks extras gewoon wat ik al heb gezegt
ik wil dat hij gwoon echt vet word ik hoop dat jullie hem echt mooi kunnen maken :D:D

ow oke is goed ik heb hem ingevult

ik hoop dat het zo goed is??

Geplaatst:

Hmm ik ben zo vrij geweest om even jouw lijstje aan te passen zodat het iets duidelijker wordt. ^_^

Type: Signature

Stijl: hij moet gwoon vet worden

Grootte: Maximale Afmetingen: 500x150 Pixels, 100Kb

Afbeelding: Graag zou ik op mijn signature de speler Affalay zien tijdens een mooie actie van hem. Ook zou ik graag een Lamborgini naast Affalay willen hebben en ook een lekkere chick net als dit http://images.celebscentral.net/images/cel...loken_40562.jpg

mar het hoeft nie echt die chimeid te zijn is gewoon een voorbeeld snapje

het mag ook een andere zijn als het maar echt een lekkere chick is dan is het goed :D

Misschien dat het mooi in elkaar kan overlopen of echt 3 apparte delen dat moet de maker zelf maar even bekijken.

Tekst: gewoon me naam in hele vette letters

Rand: Naar eigen invulling van de maker. Misschien dat de rand het druk maakt of juist niet. De Dikte en kleur is aan de maker zelf.

Kleuren: Na eigen inzicht van de maker. Geen voorkeur.

Render (optioneel): Na eigen inzicht van de maker.

Extra (optioneel): er hoeft niks extras gewoon wat ik al heb gezegt

ik wil dat hij gwoon echt vet word ik hoop dat jullie hem echt mooi kunnen maken :D:D

Hoop dat ze er zo iets mee kunnen voor je en dat je maar snel een Signature mag ontvangen van de makers hier.

Je vraagt wel veel denk ik maar ik heb er vertouwen in als ik zie wat ze allemaal kunnen :tu:

Geplaatst:

gaat iemand het nou maken?? zo moeilijk is het toch niet :?

als ik zie wat sommigen mensen allemaal voor kunstwerken kunnen maken hierzo met lichtflitsen en al die dingen dan moet dit toch ook wel kunnen denk ik? :?

is toch niet moeilijker dan al die kunstwerken dit

Geplaatst: (bewerkt)

Je aanvraag is van 2 dagen geleden, toen werd het goede lijstje ingevuld en was die pas echt 'geldig' .

Misschien heb jij een ander idee van de leden hier, maar naar mijn weten hebben die ook allemaal een leven naast gtaforum, dus als jouw Sign binnen 2 dagen niet af zal is, moet er niet gelijk een klacht komen. Zelf zou je natuurlijk ook photoshop kunnen downloaden, en dan zelf een sign maken. Dan ervaar je het zelf hoe moelijk het wel niet kan zijn ;)

Ik zal vanmiddag kijken of ik nog tijd heb, anders morgen, omdat je het zo liev vroeg :)

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:
Je aanvraag is van 2 dagen geleden, toen werd het goede lijstje ingevuld en was die pas echt 'geldig' .

Misschien heb jij een ander idee van de leden hier, maar naar mijn weten hebben die ook allemaal een leven naast gtaforum, dus als jouw Sign binnen 2 dagen niet af zal is, moet er niet gelijk een klacht komen. Zelf zou je natuurlijk ook photoshop kunnen downloaden, en dan zelf een sign maken. Dan ervaar je het zelf hoe moelijk het wel niet kan zijn ;)

Ik zal vanmiddag kijken of ik nog tijd heb, anders morgen, omdat je het zo liev vroeg :)

oke maar hij moet wel mooi worden he!! :D:D

Geplaatst:

Afellay, een mooie meid en een Lambo werden me een beetje druk, maar ik hoop dat dit ook in de smaak valt? :)

infernojpg.jpg

Geplaatst:
Afellay, een mooie meid en een Lambo werden me een beetje druk, maar ik hoop dat dit ook in de smaak valt? :)

infernojpg.jpg

neej man srry mar die is echt kaka

thanks dat je wat geprobeert hebt mar dit is niet wat ik wil

ik wil ook een lambo en een chimeid :Y en zoiezo is hij gewoon lelijk met die gekke strepen

wil iemand nog wat proberen??

Geplaatst:

kan echt niet iemand een mooie maken want ik wacht nou al langer dan een week :roll:

• 3 weken later...
Geplaatst:

IK geloof niet dat iemand nog een plaatje gaat maken aangezien Inferno gebanned is.

>>> Door Jay;: Inderdaad, locked.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...