propje400 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Waarom bestaat er geen Goede anti-weapon cheat? ik heb alles afgezocht, krijg alleen maar dezelfde, allemaal lijsten met wapens die verboden zijn, heb ik niets aan ik wil dat het net als bij giveplayermoney is dus bijvoorbeeld GivePlayerWeapon naar AW_GivePlayerWeapon kan dat niet ofzo? lijkt mij mogelijk, of iets anders waardoor je alleen wordt verbannen als het geweer niet van de server hebt, want ik heb een rank system, krijg je in rank 10 een Rocket Laucher dus is niet echt handig als je dan verbannen wordt :S alvast bedankt! Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 hmm..... als je nouw is ZELF probeert je money spul aan te passen naar guns... Reageren
propje400 Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 nah, ik ga denk ik geen DM meer maken, stunt server is veel leiper, ik heb er nu een, Komen veel meer mensen op af, ik heb hem wel gedownload, maar ik ben nogal veel aan het verandere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.