yEAh.X. Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 hello, ik heb een probleem met cleo.asi als ik hem in de gta san andreas steek staat er gta sa werkt niet meer maar als ik hem in de cleo folder steek dan pas werkt san andreas ik wacht jullie reacties alvast bedankt Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 hello,ik heb een probleem met cleo.asi als ik hem in de gta san andreas steek staat er gta sa werkt niet meer maar als ik hem in de cleo folder steek dan pas werkt san andreas ik wacht jullie reacties alvast bedankt Zet het dan in de cleo folder he lol Reageren
Beagle Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Weet je zeker dat je niet versie 2 hebt van San Andreas? @Hierboven: Als je er niks vanaf weet, reageer dan niet met zo'n onzinnige post. Als je 'm in de CLEO map doet, werkt CLEO toch niet? Bewerkt: 13 september 2009 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.