keessie Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 hallo een vriend heeft een nieuwe pc gekocht en ik moest hem in elkaar zetten nu is alles goed gegaan en alles doet het behalve het geluid het geluid zit bij het moederbord ingebouwd ik heb alle drivers geïnstalleerd maar dat hielp niet bij aparaatbeheer heb ik gekeken maar er staan geen foutmeldingen hier een link naar het moederbord klikkerdeklikerdeklikkerde klik weet iemand wat ik nu moet doen? grz Reageren
iefen Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) ff contact opnemen met azerty als dat mogelijk is edit; 0900-AZERTY1 (0900-2937891) of helpdesk@azerty.nl Bewerkt: 13 september 2009 door iefen Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 ehm, ooit al es geprobeerd met andere boxen? misschien hebben die boxen het gewoon begeven -_- Reageren
FerryN Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Welke drivers heb je? Soundmax? Reageren
keessie Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 de boxen zijn het niet want ze zijn gloednieuw en op zijn mobiel werken ze wel de driver weet ik niet precies dat moet ik even opzoeken cya Reageren
ikt Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Je kunt even Everest downloaden en de audiokaart zoeken. Ik weet niet wat ASUS/ASRock gebruikt voor hun moederborden, maar ik ben er een paar tegengekomen die RealTek drivers gebruiken. Reageren
keessie Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2009 ok heb ik gedaan en het is een via had audio kaart maar ik kan er geen driver voor instaleren ik zal vanavond de error wel even geven Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 dit had ik zlef ook, je moet naar geluid en daar de luidsprekers veranderen, je kunt een lijstje naar beneden kiezen waar er 2 staan, en dan kies je de ander. Dit hielp iig bij mij. Reageren
keessie Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2009 bedankt iedereen het probleem lag bij de driver installer ik heb hem nu handmatig geinstaleerd en nu doet het geluid het wel (zal wel een bug van windows 7 zijn ofzo) toch bedankt voor de reacties grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.