Djmaddox Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik vind de Lord of the Rings trilogie stom omdat het zo nep is. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) Ik vind de Lord of the Rings trilogie stom omdat het zo nep is. Gelezen? Praten we dan verder. Bewerkt: 6 oktober 2009 door TaartJJ~! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik vind de Lord of the Rings trilogie stom omdat het zo nep is. Gelezen? Praten we dan verder. Nee, ik heb het niet gelezen en ik ga daar ook niet de tijd voor nemen. Ik heb 2 van die films gezien en ik vind er niks aan. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik vind de Lord of the Rings trilogie stom omdat het zo nep is. Gelezen? Praten we dan verder. Nee, ik heb het niet gelezen en ik ga daar ook niet de tijd voor nemen. Ik heb 2 van die films gezien en ik vind er niks aan. Je hebt ze niet allemaal gezien? En ook niet gelezen? Dan vind ik eigelijk dat je er geen oordeel over mag geven Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 ik vind ze niet echt stom maar ook weer niet dat ik zeg dat het een leuke film is. Reageren
moechy Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik vind het een van de machtigste films die er zijn. De muziek en het acteerwerk zijn gewoon subliem. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 die films zijn gewoon FATAAL Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 smegle is vet wordt wel saai Kan je er niks van begrijpen Begrijpen...The Lord of the Rings? Het is niet een of andere psychologische thriller die je 4x moet kijken voordat je de achterliggende gedachte door hebt. Reageren
moechy Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 smegle is vet wordt wel saai Kan je er niks van begrijpen Begrijpen...The Lord of the Rings? Het is niet een of andere psychologische thriller die je 4x moet kijken voordat je de achterliggende gedachte door hebt. Je moet er rekening mee houden dat het gemiddeld IQ van sommige leden hier nou niet bepaald zo hoog ligt. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik vind het prachtige. erg mooie, zeker spannende films. Ik heb de box en de boeken, ze kloppen niet helemaal maar zijn erg leuk om te zien en lezen. (Als je alles wil zin duurt het 12 uur achter elkaar) ik heb de arwen eveningstar ketting zonder dat groen erin. Ik vind liv zo mooi als arwen echt prachtig. De film is echt heel erg leuk. Die rollen voor -cate blanchet en -liv tyler waren echt voor hun bedoeld ze zagen er prachtig uit. orlando was een goede elf, en frodo was uitstekend. Ik heb best wel een boel favo personages maar ga ze niet allemaal opnoemen zoiezo: Arwen (de leukste), frodo en gandalf de tovernaar etc.. Het 1e boek vooral is nogal langdradig met waar ze heen gaan, en hoe ze gaan en waar ze komen. En alles in detail dat hoeft niet echt. Maar ze zijn wel reuzenspannend en je kan je verbeelding gebruiken. Wat bijv een van de mooiste dingen zijn in de film: Dat stuk waar Arwen een visioen krijgt dat ze een kind heeft en met dat graf en zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.