Jump to content

Mij eerste Handtekening

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is m,n eerste handtekening zie hier onder

PS het is met paint gemaakt en hij kan best lelijk zijn maar ik vind hem mooi

Geplaatst: (bewerkt)

En ik vind 'm een bietje groot.. 500x150 en 100kb is max ;)

Edit, ik vind het een beetje uitzien alsof je er maar 5 minuten aan gewerkt hebt en toen geen zin had.. Mijn signature is ook gemaakt met paint, en daar heeft wel een leuk aantal uren in gezeten. Ruil eens wat pixels (hmm, zo'n 300x16=4800 pixels) in voor wat tijd die je in de sig duwt..

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:

Op zich een leuk idee, maar natuurlijk veel te groot. Ik zou hem eerst even verkleinen. De maximum maten op dit forum zijn 500X150 pixels en 100kb.

Geplaatst:

als ik hem verklein kunnen er wel 2 van die handtekeningen in m.n jandtekening

Geplaatst:
als ik hem verklein kunnen er wel 2 van die handtekeningen in m.n jandtekening

Dat klopt, dan kun je hem twee keer boven elkaar zetten. :puh: Maar zoals je ziet schiet je hier ook niks mee op, aangezien hij verwijderd is. :7 Buiten dat kan ik je sig niet meer raten, omdat hij weg is.

Geplaatst:
Ik zie hem niet :? . Of licht het aan mijn P.C.?

De signature liet hij zien in zijn handtekening, maar die was weer eens niet volgens de regels en verwijderd.

Geplaatst:

Ik heb een tip, download gimp 2, das gwoon gratis en een erg goede photoshopper!!!

Geplaatst:

Zet de signature die je wilt laten zien netjes in de hoofdpost, GtaGekkerd. Je kunt dit doen door je eerste bericht in dit topic te wijzigen. Tot die tijd heeft het geen zin om verder in dit topic te raten. Gewoon laten wegzakken tot GtaGekkerd maatregelen neemt. Alvast bedankt.

Edit: Topicstarter is gebanned, topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...