Dieko Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Beste lezers en lezeressen. Mijn monitor is een beetje raar. Ik heb een Samsung SyncMaster 721n. Wie kan mij helpen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 En wat is er precies raar? Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 nou ik zie niks hoor, leg maar eens uit wat er mis is, want op de screen is alles normaal lijkt me. Reageren
Dieko Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Als je goed kijkt zie je een brush over de namen en letters aan het eind. Reageren
T@rget Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Als jou monitor het fout laat zien, dan kun je dat niet met een screenshot vast leggen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Is dat groene de fout dat je monitor begaat? Reageren
Dieko Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Is dat groene de fout dat je monitor begaat? Ik snap het niet meer ik maak wel een foto met de fotocamera. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Als er iets aan je monitor fout is, kunnen wij dat niet zien via een printscreen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Als er iets aan je monitor fout is, kunnen wij dat niet zien via een printscreen. Lol, dat we daar niet eerder aan hebben gedacht..xD Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ah ja, dat hebben we met de monitors op school ook altijd. Aan je AVG/DVI/HDMI kabel hangt dan waarschijnlijk een bolletje, daar zit een magneet in. En zoals iedereen weet, vervomt een magneet het beeld van een monitor. Je moet dat magneetje een beetje naar links trekken tot de letters niet meer uitrekken en dan met wat touw, plakband of iets dergerlijks aan je monitor fixeren. Reageren
Dieko Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ah ja, dat hebben we met de monitors op school ook altijd. Aan je AVG/DVI/HDMI kabel hangt dan waarschijnlijk een bolletje, daar zit een magneet in.En zoals iedereen weet, vervomt een magneet het beeld van een monitor. Je moet dat magneetje een beetje naar links trekken tot de letters niet meer uitrekken en dan met wat touw, plakband of iets dergerlijks aan je monitor fixeren. Er mag een slotje op dit topic Ik schopte mijn pc en nu is is het weer goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.