Follow Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Hai, Als ik mijn computer opstart krijg ik de melding of ik wil kiezen tussen Windows 7 of oudere Windows versies. Maar ik heb er maar 1. Hoe krijg ik dat scherm weg, want het kost me wel weer 30 seconden met opstarten wat me irriteert. Bedankt voor wie helpt. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Weet je zeker dat je geen oudere versies hebt geinstalleerd? Probeer anders even een oudere op te starten, kijken wat er gebeurt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Heb je toevallig eerst Windows Vista geïnstalleerd en daarna Windows 7 en uiteindelijk Windows Vista er weer af gegooid? Dan kan het inderdaad zijn dat je dit scherm houd, je moet dan even kijken naar een programma waarmee je normaal een dual boot kan configureren aangezien je daar ook weer de dual boot functie mee kan verwijderen. Reageren
Follow Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Alles is eraf gegooit bij het installeren van Windows 7, en als ik op die oude versies klik vraagt ie om de installatie cd. Hiervoor zat Windows XP erop trouwens. Bewerkt: 13 september 2009 door Follow Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Download Vista Boot Pro of een dergelijk programma en verwijder de entery van het oude OS. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.