Bierbuikje Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Hete Koffie Mod. Al sinds ik in de wieg lig droom ik er van om de Hete Koffie Mod te gaan maken en eindelijk is het mij gelukt. Ik heb er geen hulp voor nodig gehad en het resultaat mag er zijn. :-) Wat gebeurt er? Wanneer je in San Andreas bent in Grove Street is het mogelijk om de Hete Koffie te gebruiken. In het midden van het plein ga je naar het apparaat toe en daar moet je naar toe lopen. Wat zijn de toetsen? Met de ENTER toets is het mogelijk om de Hot Coffee te gebruiken. Hoe gebruik ik dit? Benodigdheden. - Grand Theft Auto San Andreas - Cleo Modification (Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.) Installatie. Plaats het .CS bestandje in je CLEO folder. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan. Screens! Filmpjes! <object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>Download! Download! Credits. Gemaakt door: Bierbuikje Bugs Reeds nog geen bugs. Mocht je er een gevonden hebben kan je dat melden in dit topic. Bierbuikje Bewerkt: 28 december 2009 door Bierbuikje Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Mag je hier wel screens van plaatsen . Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Mag je hier wel screens van plaatsen . Ik maak er zometeen wel een youtube filmpje van. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 CJ krijgt zeker gewoon een bakje koffie bij dat apparaat? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Kan je het geen andere naam geven dan Hot Coffee Mod? Ik moest gelijk denken aan de bekende mod van PatrickW Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Zoveel energie steken in zo'n flauw geintje.. Geniaal! Ik durf te wedden dat PatrickW dit zelf ook wel zéér kan waarderen, haha! Reageren
Beagle Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Haha, je had me wel tuk toen ik de titel las en je header zag Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Zoveel energie steken in zo'n flauw geintje.. Geniaal! Ik durf te wedden dat PatrickW dit zelf ook wel zéér kan waarderen, haha! Dat weet ik zo net nog niet. Dit heet "parasiteren", met andere woorden, mee willen varen op andermans succes. Hoezo? Heel simpel, heel wat mensen zullen je mod alleen al om die naam gaan downloaden. Ik vind het zielig. Reageren
Think Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Zoveel energie steken in zo'n flauw geintje.. Geniaal! Ik durf te wedden dat PatrickW dit zelf ook wel zéér kan waarderen, haha! Dat weet ik zo net nog niet. Dit heet "parasiteren", met andere woorden, mee willen varen op andermans succes. Hoezo? Heel simpel, heel wat mensen zullen je mod alleen al om die naam gaan downloaden. Ik vind het zielig. Het gaat gewoon maar over een grapje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Zodra het als een download staat, is het geen grapje meer. Dan kan het een succes worden, of niet natuurlijk. Reageren
game~skater Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ik vind je mod wel geniaal, het is net als die Griep Der Wijze. Geweldig! Reageren
moechy Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Zodra het als een download staat, is het geen grapje meer. Dan kan het een succes worden, of niet natuurlijk. Dutchy ik vind nu wel dat je overdrijft hoor. Niet omdat het dezelfde naam heeft dat ie parasiteerd aangezien het concept iets helemaal anders inhoud. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Zodra het als een download staat, is het geen grapje meer. Dan kan het een succes worden, of niet natuurlijk. Dutchy ik vind nu wel dat je overdrijft hoor. Niet omdat het dezelfde naam heeft dat ie parasiteerd aangezien het concept iets helemaal anders inhoud. Ik overdrijf niet. Als iemand die naam ziet, en denkt dat het de HC van PatrickW is, dan download die hem (of in ieder geval: dan valt hem die mod meer op dan wanneer hij die naam niet had gebruikt). Heeft BierBuikje er weer een download bij. Dat heet parasiteren. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Leuke mod Bierbuikje. Technisch gezien is het niks anders dan een zelfmoord ding maar het is wel grappig. Zodra het als een download staat, is het geen grapje meer. Dan kan het een succes worden, of niet natuurlijk. Dutchy ik vind nu wel dat je overdrijft hoor. Niet omdat het dezelfde naam heeft dat ie parasiteerd aangezien het concept iets helemaal anders inhoud. Ik overdrijf niet. Als iemand die naam ziet, en denkt dat het de HC van PatrickW is, dan download die hem (of in ieder geval: dan valt hem die mod meer op dan wanneer hij die naam niet had gebruikt). Heeft BierBuikje er weer een download bij. Dat heet parasiteren. Mag ik een suggestie geven. Laat PW hierover oordelen. Hij heeft ten slotte de originele HCMod gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.