Jorge_F Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Leuke mod Bierbuikje. Technisch gezien is het niks anders dan een zelfmoord ding maar het is wel grappig. Zodra het als een download staat, is het geen grapje meer. Dan kan het een succes worden, of niet natuurlijk. Dutchy ik vind nu wel dat je overdrijft hoor. Niet omdat het dezelfde naam heeft dat ie parasiteerd aangezien het concept iets helemaal anders inhoud. Ik overdrijf niet. Als iemand die naam ziet, en denkt dat het de HC van PatrickW is, dan download die hem (of in ieder geval: dan valt hem die mod meer op dan wanneer hij die naam niet had gebruikt). Heeft BierBuikje er weer een download bij. Dat heet parasiteren. Mag ik een suggestie geven. Laat PW hierover oordelen. Hij heeft ten slotte de originele HCMod gemaakt. Ik ga in deze discussie mee met Dutchy. En wel omdat ik ook zeer tegen het meeliften van andermans successen ben. Als jij een goede, leuke, creatieve mod hebt gemaakt dan downloaden mensen hem vanzelf wel. Ik snap wel dat BierBuikje ook wel begrijpt dat zijn mod niet wordt gedownload omdat je daardoor alleen maar dood gaat. Logisch toch wel dat ie het dan Hot Coffee mod noemt, maar niet helemaal de bedoeling. Ik ga toch ook geen bedrijf opstarten en mijn bedrijf Google noemen Reageren
Exoit Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Leuke mod Bierbuikje. Technisch gezien is het niks anders dan een zelfmoord ding maar het is wel grappig. Zodra het als een download staat, is het geen grapje meer. Dan kan het een succes worden, of niet natuurlijk. Dutchy ik vind nu wel dat je overdrijft hoor. Niet omdat het dezelfde naam heeft dat ie parasiteerd aangezien het concept iets helemaal anders inhoud. Ik overdrijf niet. Als iemand die naam ziet, en denkt dat het de HC van PatrickW is, dan download die hem (of in ieder geval: dan valt hem die mod meer op dan wanneer hij die naam niet had gebruikt). Heeft BierBuikje er weer een download bij. Dat heet parasiteren. Mag ik een suggestie geven. Laat PW hierover oordelen. Hij heeft ten slotte de originele HCMod gemaakt. Ik ga in deze discussie mee met Dutchy. En wel omdat ik ook zeer tegen het meeliften van andermans successen ben. Als jij een goede, leuke, creatieve mod hebt gemaakt dan downloaden mensen hem vanzelf wel. Ik snap wel dat BierBuikje ook wel begrijpt dat zijn mod niet wordt gedownload omdat je daardoor alleen maar dood gaat. Logisch toch wel dat ie het dan Hot Coffee mod noemt, maar niet helemaal de bedoeling. Ik ga toch ook geen bedrijf opstarten en mijn bedrijf Google noemen Nee maar dat kan je hiermee niet vergelijken Reageren
Beagle Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 En wel omdat ik ook zeer tegen het meeliften van andermans successen ben. Als jij een goede, leuke, creatieve mod hebt gemaakt dan downloaden mensen hem vanzelf wel. Ik snap wel dat BierBuikje ook wel begrijpt dat zijn mod niet wordt gedownload omdat je daardoor alleen maar dood gaat. Logisch toch wel dat ie het dan Hot Coffee mod noemt, maar niet helemaal de bedoeling. Ik ga toch ook geen bedrijf opstarten en mijn bedrijf Google noemen Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat dit een grap is, helemaal niet om mee te liften op iemand succes (dat kan hier niet eens, de modbestanden zitten d'r ook niet in, 't is gewoon onmogelijk) en hij wil ook helemaal niet veel downloads hebben. Alleen al het filmpje bekijken en je ziet dat 't een grap is, dus ik vind 't niet waar. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ben je zo naïef Beagle? Hij trekt toch aandacht met deze naam? Daarom hoeven die bestanden er echt niet in te zitten hoor. Ik keek op de forum index, en was niet van plan om in deze showroom te kijken. Ik zie daar hot coffee staan. Ping! Aandacht! Topic lezen! En zo gaat dat overal. Hij krijgt niet de aandacht vanwege zijn mod, maar vanwege de naam van de mod. Een naam die hij niet zelf verzonnen heeft. Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Mag ik een suggestie geven. Laat PW hierover oordelen. Hij heeft ten slotte de originele HCMod gemaakt. Waarom zou het slechts aan mij zijn om hierover te oordelen? Er komen twee woorden in me op bij het zien van deze mod: jammer en zielig. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Ben je zo naïef Beagle? Dat is over 't algemeen bekend, ja Hij trekt toch aandacht met deze naam? Daarom hoeven die bestanden er echt niet in te zitten hoor. Ik keek op de forum index, en was niet van plan om in deze showroom te kijken. Ik zie daar hot coffee staan. Ping! Aandacht! Topic lezen! En zo gaat dat overal. Hij krijgt niet de aandacht vanwege zijn mod, maar vanwege de naam van de mod. Een naam die hij niet zelf verzonnen heeft. Nee, hij heeft de naam, het idee et cetera et cetera niet verzonnen, en ik snap je punt dan ook wel. Maar alleen een beetje aandacht trekken en mensen in de maling nemen, dat is dan niet meteen zoals jij en PatrickW het zeggen 'zielig' en 'jammer'? Af en toe een grapje kan wel, ookal is het meevaren op iemand anders succes. Bewerkt: 15 september 2009 door Beagle Reageren
Think Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Mag ik een suggestie geven. Laat PW hierover oordelen. Hij heeft ten slotte de originele HCMod gemaakt. Waarom zou het slechts aan mij zijn om hierover te oordelen? Er komen twee woorden in me op bij het zien van deze mod: jammer en zielig. Ik zie er de grap wél in. Alsof je alles serieus moet nemen. Edit: Alsof er mensen zijn die deze mod downloaden... Bewerkt: 15 september 2009 door Think Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Deze mod van het hete kopje koffie uit een sprunk automaat is door mij gemaakt om als grap over te laten komen. De meeste forumleden wisten dit wel te waarderen, maar een aantal zeker niet. Toen dutchy begon over 'mee liften op andermans succes' snapte ik dat dat waar was. Toen heb ik meteen de mod verwijdert uit de download en veranderd in een winrar pakketje met de screens en het youtube filmpje. Ik snap de reacties van beide kanten wel, maar het was zeker niet de bedoeling om met deze naam succes te maken. Mijn excuses hiervoor. Bierbuikje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Dat toont karakter, Bierbuikje. Ik heb ooit een mod gemaakt, en die moest eraf gehaald worden omdat een andere modder ook al zoiets gemaakt had (eigenlijk ongeveer dezelfde mod, maar ander script). Kostte me dagen om het te maken, heel wat uur in gestoken, dus was er natuurlijk alles behalve blij mee. Maar toch zijn er zo van die etiketten in de modding wereld, en wil je daar echt thuishoren dan moet je die niet overtreden. En dan bedoel ik niet dat je zo'n foutje niet moet maken, maar dan bedoel ik dat het corrigeren als je zo'n foutje hebt gemaakt. En ik weet dat dit als grap bedoeld was, maar dat voorkomt niet dat wat ik zeg wel zou gebeuren. Reageren
ole23 Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 als ik jou was zou ik een andere naam nemen voor je mod toen ik de naam van het toppic zag dacht ik aan die andere mod dus die met die verborgen seksuele activiteiten met cj's vriendinen niet om door te denken maar toch is het zo Reageren
Beagle Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Dat is ook de bedoeling.. Lees het topic en zie de ironie. Reageren
Miek Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 (bewerkt) Vind de reacties van admins overdreven... Da's toch grappig? Je ziet gwn dat deze mod gemaakt is als grap, en niet om te downloaden, de meeste mensen gaan zelfs de moeite niet doen om dit te downloaden, een coffee automaat en een koffie drinken, that's it. Leuk gedaan, KUTGW Bierbuikje EDIT: sorry, datum niet gezien. Al meer dan een jaar oud... Bewerkt: 2 november 2010 door Miek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.