Pesimist Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 Hallo ik heb gta4 orgineel ik heb trainers had trainers geinstallerd maar die lukte de niet of ik had het verkeerd geinstallerd en toen had ik de trainer datas en zo van de map verwijderd.Opens zij mijn gta 4 als ik op play druk seculaucher failed to start aplliction [2000].Ik heb hem toen opnieuw geintallerd alle rokstar mappe verwijderd en toen alles geistallerd maar nu geeft ie de zelfde fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 die error krijg je als je het niet goed hebt geinstalleert, voer de installer en het spel als admin uit, de registerwaardes zijn wss niet aangemaakt, waardoor securom niet gestart kan worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2009 Dankje wel hij doet het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.