Jump to content

parodiën


jvj

Recommended Posts

Hey, Ik vroeg me af of er in gta 4 een parodie bestaat op wall street in lower manhattan en ground zero (waar de wtc torens op 11 september zijn neergegaan). Zoals je ook een parodie hebt van de empire state building naar de rotterdam tower.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Behalve de werkzaamheden bij de UL paper denk ik niet dat er iets als Groundzero. Schijnt nogal gevoelig te liggen in de US. En daar moet het spel ook verkocht worden.

Je hebt gelijk :Y

Ik heb ff opgezocht en er blijkt niet zoiets als Ground Zero te zijn...

Even over Wallstreet volgens mij is dat er wel..... Ik zal het zo ff voor je opzoeken in Gta IV....

Iniedergeval is er niet zo iets als Ground Zero :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb demap van GTA IV nog eens bekeken en er is altans op straatnaam geen straat

die iets te maken zou hebben met Wall Street :N .

Maar ik vond een straat die Wong Way noemt: 'Wong Way on the Tracks' zijmissie in LCS, is dit een EE? :)

Volgens mij wel & natuuurlijk goed gevonden :tu: !

Ik heb nog steeds geen Wall street gevonden :N

Ik ben nog aan het zoeken. Er staat wel een soort gebouw dat lijkt op het gebouw van wall street, maar ik ben er niet zeker van...

Blijf zoeken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou wel verwachten dat er een Wall Street in Liberty City te vinden zou moeten zijn, tenslotte heeft R* ook een parodie bedacht voor de NASDAQ. (Financiële beursindex) Op Time Square (ingame naam: Star Junction) kan je reclame vinden voor de BAWSAQ. :Y

Er staat me ergens sowieso iets van bij dat Ground Zero uit respect niet ingame is gezet. Wellicht vanwege de economische neergang van de VS naderhand, is Wall Street ook weggelaten?

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal zal waarschijnlijk niet kloppen, maar een aantal mensen beweren dat hier de Twin Towers stonden en dat ze nu opnieuw aan het bouwen zijn voor de Freedom Tower. Dat is namelijk ook de enigste plek waar een bouwput is. Hieronder zie je daar een screen van vanuit de lucht:

Op zich een voor de hand liggende gedachte, alleen ik denk niet dat ze Ground Zero erin hebben gestopt.

4hrrpj.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Behalve de werkzaamheden bij de UL paper denk ik niet dat er iets als Groundzero. Schijnt nogal gevoelig te liggen in de US. En daar moet het spel ook verkocht worden.

de wtc torens zijn er wel kijk maar op youtube:

wold trade center gtaIV

oops was al 2x gepost niet goed gekeken

Bewerkt: door siwes
Link to comment
Delen op andere websites

Behalve de werkzaamheden bij de UL paper denk ik niet dat er iets als Groundzero. Schijnt nogal gevoelig te liggen in de US. En daar moet het spel ook verkocht worden.

de wtc torens zijn er wel kijk maar op youtube:

wold trade center gtaIV

oops was al 2x gepost niet goed gekeken

Nee die zijn er niet aangezien GTA:IV zich in 2007 afspeeld en de aanslagen op 11 september 2001 waren. En zou het nogal respectloos zijn geweest van Rockstar Games voor de slachtoffers van 9/11. Er is trouwens al meerder keren gezegd in dit topic dat de torens er niet zijn en je bumpt een topic van bijna 2 maanden. Dat bumpen is opzich geen groot probleem maar ik wijs je er alleen maar op voor de volgende keer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar Games zouden echt ballen hebben als ze de World Trade Center torens erin hadden gezet vanaf Grand Theft Auto IV

en dat dan in Grand Theft auto IV: The Ballad of Gay Tony een missie was waar je met een vliegtuig in het world trade center vliegt met een crew alleen dat jij dan het gijzelen doet en iemand anders het vliegen en dat je er op het laatste moment uit springt met een parachute om te overleven

als ze dat hadden gedaan hadden ze inderdaad niet heel veel respect maar wel durven ze dan want de kans is groot dat bijvoorbeeld ex :tu::tu::tu: advocaat Jack Thompson deze kans had aangegrepen om de Grand Theft auto "franchise" even in een nog slechter daglicht te zetten dan dat hij al voor elkaar had gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Rockstar Games zouden echt ballen hebben als ze de World Trade Center torens erin hadden gezet vanaf Grand Theft Auto IV

en dat dan in Grand Theft auto IV: The Ballad of Gay Tony een missie was waar je met een vliegtuig in het world trade center vliegt met een crew alleen dat jij dan het gijzelen doet en iemand anders het vliegen en dat je er op het laatste moment uit springt met een parachute om te overleven

Rare ideeën heb jij hoor :Y

>>> Door Hanneswasco: Bumpje, gelieve in het vervolg naar de datum van het laatst geplaatste bericht te kijken voor je iets (nutteloos in dit geval) post in een topic.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Rare ideeën heb jij hoor :Y

Ook heel ver gezochte want er is helemaal geen WTC en die bouwgrond die hier was gepost is de bouwgrond van Yusuf Amir waar hij zijn Amir-Building of dergelijke gaat bouwen ;) . Die van Kai dus...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

In de gta IV wereld is er wel een verwijzing naar 9/11

Als je naar de radio luistert hoor je bij de reclame van die praatzender iemand zeggen:

We all remember that dreadfull event that happened a couple of years ago.

Gaat waarschijnlijk over 9/11 en die reclame gaat ook over veiligheid in Liberty City enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...