Jump to content

parodiën


jvj

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Zijn dit niet een soort van Landmarks dan..?

En het is misschien al 20 keer gezegt maar de Twin Towers(WTC) zijn niet aanwezig in IV, eigenlijk in heel de serie niet.

Als ze er geweest zouden zijn, zouden ze denk ik hier staan(Ze staan hier ook ongeveer in echt NY) >> Klik (Afbeelding)

Ik denk wel dat de bouwplaats(van Yusuf Amir) in Lower Algonquin(Castle Gardens)toch wel een kleine landmark van Ground Zero is :)

Hier is het Landmark topic, misschien handig ? >> Klik(Link)

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

En stonden de wtc torens ook niet in het liberty city van GTAIII?

Nee, (?)ik geloof dat ze er wel in zaten voor de release. Maar omdat III in de tijd van de ramp(9/11) in uitvoering was hebben ze op het laaste moment de TWT moeten schrappen, anders greeg Rockstar veel kritiek ... (?)

9/11 = 9 september 2001

GTA III(release) = 22 oktober 2001

Een maand voor de release was 9/11 dus :)

Best wel logisch dat ze het hebben geschrapt..

Ze hebben hem ook niet in LCS gezet(1998) omdat ze dan ook veel kritiek zouden krijgen.

.

EDIT: Hearv94 was me voor :)

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Toen de video begon vloog de heli over de bouwplaats van Yusuf Amir (Ze denken dat dit een soort van kleine landmark van Ground Zero is).

Daarna vloog de heli naar de plek van waar het World Trade Center zou hebben gestaan als het er nog zou zijn(hier staat hij ook in echt NY) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben naar NY geweest en heb langs het World Trade Center Side gelopen. Er wordt gewerkt aan een nieuw gebouw en dat kun je ook zien, en het viel me op dat het best op dit leek; http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Deconstruction_for_beginners3.jpg ,in het echt staan er ook gebouwen omheen. Als je de gebouwen er omheen denkt dan lijkt het er echt op. Het ligt volgensmij ook op dezelfde plek.

Ps: Wat eerst Ground Zero heette is not World Trade Center Side geworden, Ground Zero is een militaire term voor een plek dat nuclear gebombardeerd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat ik er laat op reageer (Hearvj), maar ik denk eerder aan 'Wrong Way' :7.

Jij bent soms echt goed met die domme opmerkingen hè? :7 Wong Way is één van de kleine zijstraatjes aan de Broker Bridge in Chinatown en ik heb het op de map gevonden, niet ingame...

@Onder mij: ...en voor die reden dus ook...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat ik er laat op reageer (Hearvj), maar ik denk eerder aan 'Wrong Way' :7.

Jij bent soms echt goed met die domme opmerkingen hè? :7

En hierdoor kregen we toen dus ruzie... :duh: Maar toch, als je snel Wong Way zegt, klinkt het erg als Wrong Way.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...