Jump to content

1000.000 windows updates!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb pas mijn labtop helemaal uit elkaar gehaald omdat er een pinnetje van mijn voedsnoertje was afgebroken.

Deze heb ik nu opnieuw vast gesoldeerd en ben er 2 weken mee bezig geweest om alles te maken.

Nu werkt mijn labtop weer prima op een paar enkele dingen na.

Ik krijg om de 5 min een melding dat er windows updates klaar zijn om geinstalleerd te worden.

Maar elke keer is het maar 1 update, en steeds als ik deze heb geinstalleerd dan vraagt hij 5 minuten later weer om die update te installeren. :ch:

Dit is nu echt al een week lang zo en ik heb dat al wel 100 keer gedaan maar hij blijft maar steeds met die ene update komen die moet worden geinstalleerd.

Hij wordt wel steeds succesvol geinstalleerd maar het blijft gewoon maar doorgaan. :cab:

Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn en hoe ik het kan oplossen? :*D

Geplaatst: (bewerkt)

als je zeker weet dat hij het geinstalleerd heeft en / of alle andere updates zou ik het gewoon uitschakelen..

(start -> configuratie scherm -> automatische updates -> updates uitschakelen)

als je de nieuwste sp niet hebt zou ik het eens proberen door start -> programma's -> windows update en via microsoft.com te updaten.. en als dat lukt gewoon daarna uitschakelen

(met activex component)

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:
als je zeker weet dat hij het geinstalleerd heeft en / of alle andere updates zou ik het gewoon uitschakelen..

(start -> configuratie scherm -> automatische updates -> updates uitschakelen)

als je de nieuwste sp niet hebt zou ik het eens proberen door start -> programma's -> windows update en via microsoft.com te updaten.. en als dat lukt gewoon daarna uitschakelen

(met activex component)

Maar als ik de automatische updates uitschakel dan moet ik toch daarna alles met de hand opzoeken en installeren? :?

Of zie ik dat nu verkeerd? :?

Geplaatst: (bewerkt)

gewoon eerst updaten, als je daar me klaar bent kan je hem rustig uitzetten. zovaak komen er toch geen updates.. ik heb net een nieuwe computer geinstalleerd en een paar keer via start -> programmas -> windows update windows geupdated. daarna zet ik hem uit want windows update neemt ook een process in beslag waardoor mn pc sloom word :(

(oja, je hoeft niks met de hand te installeren. als je hem daarna weer aanzet zoekt hij automatisch nieuwe updates en installeert ze dan)

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:
gewoon eerst updaten, als je daar me klaar bent kan je hem rustig uitzetten. zovaak komen er toch geen updates.. ik heb net een nieuwe computer geinstalleerd en een paar keer via start -> programmas -> windows update windows geupdated. daarna zet ik hem uit want windows update neemt ook een process in beslag waardoor mn pc sloom word :(

(oja, je hoeft niks met de hand te installeren. als je hem daarna weer aanzet zoekt hij automatisch nieuwe updates en installeert ze dan)

Ik heb nu de automatische updates uitgeschakeld, alleen krijg ik nu de hele tijd een irritante melding: Uw computer loopt mogelijk een beveilings risico!

Weet iemand hoe je dit bericht dan onder uit de taakbalk kan verwijderen?

Geplaatst:

dat komt omdat je waarschijnlijk geen virusscanner hebt geinstalleerd,

als je geen virusscanner wil, klik dan op het rode ding, dan opent windows beveiligingscenter en dan kan je ergens aanvinken dat je een alternatieve scanner hebt, zo kan je het uitzetten.

Geplaatst:

Gaat het hierbij toevallig om deze update: Cumulative Security Update for Internet Explorer 8 for Windows XP (KB972260) ?

Was toevallig vandaag bezig met alles updaten, maar na een paar keer updaten zag ik ineens dat het iedere keer dezelfde was :puh: en ook gaat NOD32 zeuren dat mn besturingssysteem niet up-to-date is.

Voor de rest zijn alle andere update's wel gedaan, geld alleen voor deze update. Maar de automatische update's helemaal uitschakelen vind ik eigenlijk geen optie: Ik vergeet dan dat er nog geupdate moet worden, en van alle meldingen dat "mn pc gevaar loopt" afkomstig van Windows zelf, NOD32, TuneUp e.d. word ik ook niet vrolijk :puh:

Weet iemand eventuele oplossingen hiervoor?

• 3 weken later...
Geplaatst:
Gaat het hierbij toevallig om deze update: Cumulative Security Update for Internet Explorer 8 for Windows XP (KB972260) ?

Was toevallig vandaag bezig met alles updaten, maar na een paar keer updaten zag ik ineens dat het iedere keer dezelfde was :puh: en ook gaat NOD32 zeuren dat mn besturingssysteem niet up-to-date is.

Voor de rest zijn alle andere update's wel gedaan, geld alleen voor deze update. Maar de automatische update's helemaal uitschakelen vind ik eigenlijk geen optie: Ik vergeet dan dat er nog geupdate moet worden, en van alle meldingen dat "mn pc gevaar loopt" afkomstig van Windows zelf, NOD32, TuneUp e.d. word ik ook niet vrolijk :puh:

Weet iemand eventuele oplossingen hiervoor?

Heb je hem al geprobeert handmatig van de download website van microsoft te downloaden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...