Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Haii :)

Ik ben de Rancher aan het modden, omdat ik er de pest aan kreeg. Zo'n Amerikaans uiterlijk alsof die overal kan rijden maar toch belabberd, komt overal vast te zitten. :D

http://s329.photobucket.com/albums/l399/iktNL/Rancher/

Wat heb ik al gedaan: Verhoogd, grotere wielen, kortere achterkant (dat was mijn kritiekpunt :puh:)

Wat kan er nog gedaan worden? Ideeën graag. :)

Ohja, ik wil geen monstertruck ofzo maken, maar een beschaafd wagentje dat stiekem een all-terrain-vehicle is. :)

Geplaatst:

Geblindeerde ramen, zijspiegels stukje gestroomlijnder maken, koplampen voor moet je ronder maken.

Dit is eigenlijk het enige wat ik me als 'goede' aanpassing kan bedenken :D !

Succes :tu: !

Geplaatst:

Ik weet niet of je hem ook een ander geluid kan geven, maar als dat kan moet je hem het motorgeluid van een Patriot geven. Anders is het een stoere grote bak, maar dan heeft hij zo'n licht motorgeluidje. Misschien kun je de Bullbar wat groter maken, en de wielbasis misschien iets korter. Verder weet ik niet veel, en het ziet er echt al goed uit! KUTGW :tu:

Geplaatst:

De foute wielen op afstand zijn inmoddels gefixed, de dikste bullbar is dikker gemaakt, maar ik moet nog die wieltextures fixen.

Geplaatst: (bewerkt)

@ Je PB:

Ik zie niet goed wat er mis is met de textures van de wielen? Anders: gewoon een backup importeren, de wielen vervangen met die van de backup, op hun nieuwe plaats zetten en exporteren. :puh: Of opnieuw texturen, maar dat is nogal lang uitleggen en daarvoor moet ik eens een tutorial schrijven. :D

Voor de rest: erg mooi gemaakt, de achterkant is naadloos verkort, en ook de andere aanpassingen zien er goed uit. Ik vind 'm er beter uitzien dan de standaard, dus als hij af is zet ik 'm zeker in-game. :Y Eén ding: Ik hoop dat je ook de extra met kap over de laadbak hebt ingekort? :puh:

Keep it up schat. <3

Edit @ je tweede deel van je PB: Bij mij hadden die normals ook weinig tot geen effect, dus heb ik ze maar zo gelaten. Ik heb nog niet echt uitgezocht welke settings je moet gebruiken, dusja..

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
@ Je PB:

Ik zie niet goed wat er mis is met de textures van de wielen? Anders: gewoon een backup importeren, de wielen vervangen met die van de backup, op hun nieuwe plaats zetten en exporteren. :puh: Of opnieuw texturen, maar dat is nogal lang uitleggen en daarvoor moet ik eens een tutorial schrijven. :D

Voor de rest: erg mooi gemaakt, de achterkant is naadloos verkort, en ook de andere aanpassingen zien er goed uit. Ik vind 'm er beter uitzien dan de standaard, dus als hij af is zet ik 'm zeker in-game. :Y Eén ding: Ik hoop dat je ook de extra met kap over de laadbak hebt ingekort? :puh:

Keep it up schat. <3

Jep. Eerst staken de dozen eruit maar die heb ik ook maar korter gemaakt.

Nu nog eventjes de LOD models doen en dan is die klaar om te gaan.

En de wielen natuurlijk. D:

Geplaatst:
Ziet er vet uit!

Nu nog een Off-Road map en hij is ready to go :dans:

Leg uit :eten:

Omdat er in LC zo goed als geen Off-Road is.

En nou de GTA IV modding begint op te schieten dat we dan misschien een Off-Road map kunnen krijgen. :D

Ziet er vet uit!

Nu nog een Off-Road map en hij is ready to go :dans:

Leg uit :eten:

Omdat er in LC zo goed als geen Off-Road is.

En nou de GTA IV modding begint op te schieten dat we dan misschien een Off-Road map kunnen krijgen. :D

Haha, :puh:

Er is onlangs een tool uitgekomen die mappen kan converten. :D\

Ik denk dat ik hem vanavond release. Als er nog iets is, zeg het dan snel. :D

Bewerkt: door ikt

Sure :) (Al zie ik de bobcat meer als een hotrod-type :puh:)

De hunter kan nog niet. Ik heb bijna alles, ik ga nu denk ik verder met textures omdat ik die nu wel snap, maar de bugs komen doordat de export filter niet klaar is. :(

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=8272

Dit is iig mijn mod. De wielbugs zijn helemaal gefixed. Het enige wat nog moet: niets :) Ik verander in de toekomst misschien nog de voorkant dat die hoger komt te liggen, maar hij werkt nu prima. Handling doe ik later, maar standaard/de andere grote pack met verbeterde handling voor heli's en auto's werken PRIMA! :D

Het enige wat ik mis is een controller. :puh:

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...