Jump to content

Computer upgraden.

Recommended Posts

Geplaatst:

Klein vraagje nog. Kan ik dit zo in mijn huidige pc kast stoppen, of moet de kast ook helemaal aangepast worden? :puh:

Geplaatst:
Klein vraagje nog. Kan ik dit zo in mijn huidige pc kast stoppen, of moet de kast ook helemaal aangepast worden? :puh:

Ligt aan de grootte van de kast.

Geplaatst:

Prebuild PC's zijn over het algemeen altijd Micro ATX, dus als je een Micro ATX bordje koopt gaat dat prima werken maar met ATX wordt dat dus niks. Het probleem met pre build computer cases is dat de koeling over het algemeen niet super is en ik raad je aan om misschien even door te sparen voor een fatsoenlijke kast.

Geplaatst:
Prebuild PC's zijn over het algemeen altijd Micro ATX, dus als je een Micro ATX bordje koopt gaat dat prima werken maar met ATX wordt dat dus niks. Het probleem met pre build computer cases is dat de koeling over het algemeen niet super is en ik raad je aan om misschien even door te sparen voor een fatsoenlijke kast.

Valt wel mee hoor genoeg ATX kasten :) Bij paradigit bijvoorbeeld genoeg systemen in centurion 5's CM690's etc.

Geplaatst:

Valt wel mee hoor genoeg ATX kasten :) Bij paradigit bijvoorbeeld genoeg systemen in centurion 5's CM690's etc.

Ja maar eigenlijk bedoelde ik dat niet. Bij merken als HP, Compaq, Medion en ga zo maar door kiezen ze altijd voor MicroATX lijkt het. Nou had ik het in mijn vorige post over prebuild en zijn de computers bij de Paradigit ook prebuild, maar het zijn in ieder geval geen OEM merk PC's.

Geplaatst:

Ik ben niet echt zo'n type die graag moelijke verhalen hoort over een simpel vraagje, vooral nu niet wegens die hersenschudding paar weken geleden.

Moet ik een nieuwe kast hebben wil ik die niewe moederboord/videokaart/processer kopen wat een paar posten hierboven gepost is? Mijn huidige kast kan je denk ik wel vinden in de specs in het bovenste post. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...